شمانیوز
شما نیوز

چربی سوزی با سرکه سیب | ترفند کاهش وزن با سرکه سیب

سرکه سیب یک نوع سرکه با خواص درمانی بالا است. از سرکه سیب به عنوان دارو برای کاهش وزن هم استفاده می شود. در ادامه راهکار کاهش وزن به وسیله سرکه سیب را مطالعه می کنید.

چربی سوزی با سرکه سیب | ترفند کاهش وزن با سرکه سیب

بسیاری از افراد ادعا می‌کنند مصرف سرکه سیب برای لاغری تاثیر دارد. سرکه سیب علاوه بر کاهش وزن خواص درمانی دیگری هم دارد. در مقاله زیر روش لاغری و چربی سوزی با سرکه سیب را میخوانید. 

سرکه سیب چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

بسیاری از متخصصان تغذیه در مورد سرکه سیب به عنوان ابزاری برای کاهش وزن صحبت می کنند. آیا می خواهید بدانید که سرکه سیب چطور می تواند برای کاهش وزن و تناسب اندام مفید باشد؟

کاشه وزن

اسید استیک ترکیب اصلی در سرکه سیب است که به آن خاصیت چربی سوزی می‌دهد و اشتهای شما را پایین می‌آورد، متابولیسم (سوخت‌وساز) بدن را بالا می‌برد. 6 درصد سرکه سیب اسید استیک و باقی آن، آب و اسیدهای دیگر است.

تحقیقات نشان داده است که سرکه‌ سیب از هضم نشاسته در بدن جلوگیری می‌کند و سبب می‌شود که کالری بسیار کمتری وارد جریان خون شود. سرکه سیب می‌تواند در چربی سوزی و کاهش تری گلیسیرید خون موثر باشد.

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری پیش از وعده غذایی است. شما باید این نوشیدنی را سه بار در روز مصرف کنید :(صبح با شکم خالی، قبل از ناهار وقبل از شام.) مصرف سرکه سیب قبل از خواب، قند خون را کاهش داده و موجب است فرد را دچار افت قند نماید.

مقدار مصرف سرکه سیب برای لاغری

مقدار توصیه شده برای مصرف سرکه سیب یک یا دو قاشق غذاخوری است که باید در حجم مشخصی از مایعات همچون آب و یا سایر نوشیدنی‌ها حل شود.

طریقه مصرف سرکه سیب برای کاهش وزن

برای کم کردن وزن با استفاده از سرکه سیب، 2 قاشق چای خوری سرکه سیب را در 300 میلی لیتر آب رقیق کرده و به آن یک قاشق چای خوری عسل اضافه کنید و آن را نیم ساعت قبل از غذا بنوشید، دهان خود را بعد از نوشیدن با آب تمیز آبکشی کنید، چون اگر مسواک نزنید سرکه سیب به دندان های شما آسیب می رساند.

اگر شما عسل و سیر را به نوشیدنی آب و سرکه سیب اضافه کنید، مخلوط درمانی خواهید داشت که کاملاً به مبارزه علیه ویروس ها و باکتری ها کمک می کند و البته به شما کمک می کند که وزن خود را هم از دست بدهید.

به جز این روش می توانید از سرکه سیب در تهیه سس سالاد و یا در غذای خود استفاده کنید تا خاصیت چربی سوزی آن اثر بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied