شمانیوز
شما نیوز

شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس

تولید در صبافولاد خلیج فارس رکورد زد

شرکت صبافولاد خلیج‌فارس موفق شد در سه ماه ابتدای سال 1402 (سال مهار تورم و رشد تولید) نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، تولید خود را به میزان ۵۰ درصد افزایش دهد.

تولید در صبافولاد خلیج فارس رکورد زد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس؛ این شرکت همچنین موفق شد، سال گذشته با تولید ۹۷۰ هزار تن بریکت‌گرم آهن‌اسفنجی رکورد سال قبل خود را به میزان ۱۵ درصد ارتقا دهد.

 

 بر اساس این گزارش، مهندس احسان رسولی معاون بهره ‌برداری شرکت صبا فولاد خلیج ‌فارس ضمن اعلام این خبر گفت: این مهم با انجام اقدام‌های اصلاحی جهت رفع موانع تولید، انجام تعمیرات برنامه‌ریزی شده دقیق و منسجم و حرکت به سمت بومی سازی محقق شده است.

 

گفتنی است یکی از مهم‌ترین پروژه‌های هلدینگ صباانرژی واحد احیای مستقیم صبافولاد خلیج فارس است که عملیات اجرایی آن در اسفند 1401 آغاز شد.

 

این پروژه ظرفیت تولید سالانه 7/1 میلیون تن بریکت گرم در سال را دارد. این واحد علاوه بر تولید بریکت گرم، آهن اسفنجی سرد نیز تولید خواهد کرد.

 

مهندس رسولی افزود اقدامات مؤثری جهت افزایش کمی و کیفی تولید در این واحد صنعتی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به  استقرار سیستم اطلاعاتی مدیریت تولید، خرید و نصب گوگردزدا، خرید و نصب کمپرسورهای سایت، طراحی و احداث خط هیتاب، بررسی و آنالیز توقفات، بهبود عملکرد کولینگ تاورها، بهبود راندمان لایم‌کوتینگ و تدوین و بازنگری و آموزش دستورالعمل و بهره‌برداری مؤثر از استکر ریکلایمر که سوم اسفند ماه سال جاری افتتاح شد؛ اشاره کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied