شمانیوز
شما نیوز

جزیره قشم

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین و برپایی مواکب جزیره قشم برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین و برپایی مواکب جزیره قشم در کربلای معلی و نجف اشرف برگزار شد.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین و برپایی مواکب جزیره قشم برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، در این جلسه گفت: مراسم پیاده روی اربعین بزرگترین گردهمایی شیعیان جهان و نماد همبستگی مسلمانان محسوب می شود.

ادریس راموز افزود: نهادی مردمی، هیات های مذهبی و دستگاه های اجرایی در کشور تلاش می کنند با برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین ارادت و عشق خود به سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و منش و روش زندگی ایشان، نشان دهند.

راموز تصریح کرد: مردم ولایت مدار و مومن جزیره قشم نیز با حضور پرشور در این مراسم و برپایی 3 موکب در شهرهای کربلا و نجف اشرف سعی می کنند، خدمات شایسته ای به زائران اربعین ارائه دهند.

به گفته وی، هماهنگی اعزام زوار، برپایی مواکب و ارسال تجهیزات به کشور عراق یکی از مهمترین اهداف این جلسه است تا خدمات رسانی به عاشقان اباعبدالله حسین (ع) در بهترین حالت ممکن انجام پذیرد.

بنابراین گزارش، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین و برپایی مواکب جزیره قشم با حضور اردیس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مجتبی سلیمی، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران اجرایی مواکب انصارالمهدی (عج)، محبان الزهرا (س) و قمر بنی هاشم جزیره برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied