شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

هشدار جدی هواشناسی | هوا داغ تر می شود

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

هشدار جدی هواشناسی | هوا داغ تر می شود

به گزارش شمانیوز: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

فردا در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار،‌گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

شنبه هفته آینده در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات مازندران،‌ گلستان و خراسان شمالی و یکشنبه در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

دوشنبه آینده در برخی مناطق شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

طی 3 روز آینده در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر،‌گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی 5 روز آینده در برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است. فردا و شنبه آینده دریای خزر و دریای عمان طی 5 روز آینده مواج است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی