شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 13 مرداد | فال امروز

فال روزانتو اینجا بخون...

فال روزانه جمعه 13 مرداد | فال امروز

همراهان عزیز محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

فردی دل در گرو عشق شما دارد و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما دل باخته است. امروز این فرد عشق خود را با شما درمیان می‌گذارد، اما بهتر است با چشم بسته این عشق را قبول نکنید و به جای اینکه احساساتی شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت‌های همسر یا عشق ‌زندگیتان بنشینید و از هم‌ صحبتی با وی لذت ببرید. تغییری را در محل ‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. با فردی بانفوذ آشنا می‌شوید که ارتباط‌های گسترده‌ای در زمینه کاری شما دارد، از این آشنایی بهره بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

تغییری را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل عشق ‌زندگیتان را بدست آورید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺷﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ .ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﻨﮕﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻨﯿﺪ .ﺍﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﻨﺪﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﮔﺸﻮﺩﻧﺶ ﻧﯿﺴﺖﻭ ﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺸﺎﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺑﺴﺘﻨﺶ ﻧﯿﺴﺖ. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

همسر یا عشق زندگیتان نیازمند کمک شماست، اما این درخواست را مستقیماً با شما مطرح نمی‌کند. در نتیجه به کمک همسر یا عشق زندگیتان بروید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید عشق زندگی شما‌، لطفی که به وی کرده‌اید را پیش خودش نمی‌گذارد و در اولین فرصت محبت‌های شما را جبران می‌کند. مشکلی که در محل‌ کار با آن روبه‌رو هستید را با کمک همکاران پشت ‌سر بگذارید. مسافر هستید و بار سفر بسته‌اید، اما بهتر است عطای مسافرت را به لقایش ببخشید و سفر را به آینده موکول نمایید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

نظرهای خود را به دیگران اعمال می‌کنید. این شرایط باعث دلخوری اطرافیان شده است. این روحیه را کنار بگذارید و رویکردی تعاملی با اطرافیان در پیش بگیرید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

دوستی قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌ زندگیتان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد برای متولدین بهمن

اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

 

فال روز جمعه 13 مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied