شمانیوز
شما نیوز

اختلال در اینترنت همچنان ادامه دارد | جزییات خبر

از شب گذشته اینترنت های ثابت دچار اختلال شده است که همچنان ادامه دارد.

اختلال در اینترنت همچنان ادامه دارد | جزییات خبر

به دنبال اختلال اینترنت که از شب گذشته آغاز شده اگرچه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که این اختلال در مرکز IXP تهران رخ داده و بعد از ساعتی رفع شده است اما همچنان ادامه دارد.

اختلال اینترنت و دسترسی به برخی سایت های داخلی که از شب گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

به دنبال اختلال اینترنت که از شب گذشته (پنج شنبه – 12 مردادماه) آغاز شده است اگرچه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که این اختلال در مرکز IXP تهران رخ داده و بعد از ساعتی رفع شده است اما در زمان ارسال این خبر ظهر جمعه 13 مردادماه همچنان سرعت اینترنت ارائه شده از سوی برخی سرویس دهندگان اینترنت ثابت با اختلال و کاهش سرعت مواجه است.

اختلال اینترنت

شرکت ارتباطات زیرساخت شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اختلالی که در مرکز IXP تهران از ساعت ۲۰:۲۸ دقیقه ایجاد شده بود، با تلاش همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت مرتفع گردید و هم اکنون کلیه ارتباطات پایدار می باشند. این اختلال حدود یک ساعت شبکه را تحت تاثیر قرار داده بود.

در همین حال، خبرنگار سیتنا در تماس با پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت ثابت دارای اختلال، با پیغام اختلال خارج از شبکه اپراتور مواجه شد.

گفتنی است؛ در اینترنت ارائه شده از سوی اپراتورهای همراه اختلالی مشاهده نشد و این اختلال تنها در برخی اپراتورهای اینترنت ثابت مشاهده می‌شود.

منبع: اعتمادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied