شمانیوز
شما نیوز

جزییات استخدام آموزش و پرورش | اسامی پذیرفته شدگان اعلام شد

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و کارجویانی که به دنبال آخرین خبرها از آزمون استخدامی دبیری هستند از طریق فهرست زیر می‌توانید به پرسش‌ها و پاسخ‌های‌تان دسترسی داشته باشید.

جزییات استخدام آموزش و پرورش | اسامی پذیرفته شدگان اعلام شد

ثبت نام آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش  از ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شده. آزمون استخدامی آموزش و پرورش   ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ برگزار  شد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه «شرایط آزمون» از شرایط عمومی و اختصاصی آخرین آزمون استخدامی  برگزار شده آگاه شوید. ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهر تهران، تمامی اطلاعیه‌ها به منظور انجام فرآیندهای آزمون استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

ارسال پیامک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ تا ساعاتی دیگر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به اطلاع پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی (سهمیه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران) سال ۱۴۰۲ می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۴ در خصوص آماده‌سازی مدارک و مستندات، امروز تا ساعاتی دیگر پیامک تعیین زمان تحویل مدارک برای همه پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی ویژه آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۲ ارسال خواهد شد.

به دلیل حجم بالای پیام‌ها، پیامک‌های تعیین نوبت به تناوب تا عصر روز شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ به شماره همراه‌ اعلامی توسط پذیرفته‌شدگان ارسال خواهد شد، در صورت عدم دریافت پیامک تا این زمان، پذیرفته‌شدگان می‌بایست عدد ۱۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۷۵۲۶ ارسال نمایند

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه ماده ۲۸

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدارک مورد نیاز برای مصاحبه ماده ۲۸ به شرح ذیل اعلام شد

۱ـ عکس ۳*۴ ( شش عدد)
۲ـ اصل و کپی کارت ملی داوطلب
۳ـ اصل و کپی شناسنامه داوطلب
۴ـ اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی داوطلب
۵ـ مدارک مرتبط با سهمیه ایثارگری و یا معلولین (طبق دفترچه)
۶ـ اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم نظام وظیفه داوطلب (آقا)
۷ـ فرم استشهاد محلی برای متقاضیان با ده سال سکونت(صرفا افرادی که دارای اولویت دوم- بجز شهرتهران نیز-بوده اند)
۸ـ مدارک ICDL و روخوانی و روانخوانی قرآن
۹ـ مقاله های علمی-پژوهشی(هرگواهی که امتیاز داشته باشد ) و ...
۱۰ـ کارت بسیج(در صورت عضویت)
۱۱. کارنامه ی قبولی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied