شمانیوز
شما نیوز

دلایل موفقیت وتجارت در تثبیت جایگاه برتر

بانک تجارت در سه ماهه اول سال جاری به تکرار رتبه نخست خود در فعالیت‌های ارزی در شبکه بانکی کشور دست یافته است. سهم این بانک در فعالیت‌های ارزی به ۱۹.۴۱ درصد رسیده است. با داشتن رکورد قابل ملاحظه‌ای در برات اسنادی و حواله ارزی، بانک تجارت با دو رتبه ارتقا در جایگاه نخست در میان بانک‌های کشور قرار گرفته است.

دلایل موفقیت وتجارت در تثبیت جایگاه برتر

به گزارش اختصاصی شمانیوز،  بانک تجارت که در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست فعالیت‌های ارزی در میان بانک‌های کشور شده بود، در سه‌ماهه اول امسال نیز موفق به تکرار دستاورد سال گذشته و کسب مجدد رتبه اول در شبکه بانکی شد. وتجارت در سه ماهه نخست سال جاری رکورد قابل ملاحظه‌ای در برات اسنادی و حواله ارزی در بین شبکه بانکی به دست آورد و همین امر باعث شد تا در مقایسه با سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱، با دو رتبه ارتقا در جایگاه نخست بانک‌های ایران قرار گیرد. 

بانک تجارت به دنبال مشتری مداری، تأمین منافع پایدار سهامداران و سرمایه‌گذاران، تبدیل‌شدن به یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های بورسی از لحاظ میزان سرمایه، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، جایگاه برتر در حوزه‌ی مانده پذیرش تعهدات، اعتماد روزافزون مردم به بانک به‌عنوان حافظ منافع سپرده‌گذاران و تأمین‌کننده منابع مالی چرخه اقتصاد کشور، کسب عنوان بانک برتر از لحاظ تلاش برای بهبود مستمر در فرآیندهای افزایش‌دهنده بهره‌وری بوده است. به این روش‌های اساسی، برای ایجاد تغییرات بنیادین در دستور کار بانک تجارت، توجه شده است. 

بانک تجارت همچنان در اوج می‌باشد و تلاش می‌کند تا در همراهی با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور و حمایت از تولید و اشتغال و بنگاه‌های کوچک و متوسط فعالیت خود را ادامه دهد که اهمیتی خاص برای همکاری تنگاتنگ بین بانک‌ها و سایر بخش‌های اقتصادی کشور در راستای رشد اقتصادی برای تحقق این مهم قائل است. 

بنگاه‌ها به عنوان تکمیل کننده چرخه اقتصادی و پشتیبان بنگاه‌های بزرگ، تأثیر به سزایی در تولید و اشتغال، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال در لایه‌های مختلف جامعه دارند. با توجه به اهمیت حمایت دولت در راه‌اندازی بنگاه‌های کوچک و متوسط و تأثیر آن در کنترل نرخ بیکاری، مدیرعامل بانک تجارت معتقد است که بانک‌ها باید همراه با بخش تولید و بازار سرمایه و نهادهای اقتصادی کشور همکاری کنند.  

اهمیت تعادل در سیاست‌گذاری پولی کشور و نقش بانک‌ها و موسسات مالی در جهت ثبات بازار از برنامه های بانک تجارت در جهت کاهش اثرات تورمی حاکم بر جامعه و رشد تولید نقش‌آفرینان اقتصادی و تجاری کشور است. 

در همین راستا، بانک تجارت با توجه به ضرورت اتخاذ راهکارهای مناسب در شرایط سخت کنونی کشور، تأمین ارز و حمایت از تولیدکنندگان در جهت رفع مایحتاج عمومی را مدنظر قرار داد و در این مسیر «وتجارت» جایگاه برتر خود در این حوزه را توانست دوباره تثبیت کند. سهم بانک تجارت در فعالیت‌های ارزی در مجموع ابزار پرداخت‌های اعتبار و برات و حواله به ۱۹.۴۱ درصد در پایان خرداد امسال ارتقا یافته است. 

به گفته معاون بانک تجارت، از عوامل اصلی تحقق حفظ رتبه نخست بانک تجارت در فعالیت‌های ارزی در شبکه بانکی کشور، استفاده از تمامی ابزارهای موجود در جهت تسهیل نقل‌وانتقال وجوه ارزی بوده است. 

بانک تجارت در طول سال‌های فعالیت خود، با بهره‌گیری از تجربیات و خدمات روزآمد بانکداری و با استفاده از زیرساخت‌های غنی انسانی و فنی در زمینه بانکداری، توانست در ارائه بسیاری از خدمات بانکی، چه در حوزه بانکداری الکترونیک و چه در حوزه بانکداری بین الملل، پیشگام باشد. رویکرد مستمر بانک، تحلیل هوشمندانه شرایط و بازار شناسایی و ورود به کسب‌وکارهای جذاب و مرتبط با محصولات و خدمات بانکی و مالی برای رفع نیازهای مشتریان و تأمین منافع همه ذینفعان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied