شمانیوز
شما نیوز

شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه

رویارویی تولید بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور با پدیده ۱۶ روز تعطیلی مردادماه

مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از رویارویی تولید بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور با پدیده ۱۶ روز تعطیلی مردادماه خبر داد.

رویارویی تولید بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور با پدیده ۱۶ روز تعطیلی مردادماه

 محمد علیزاده در گفت‌وگویی در شهرستان سوادکوه، گفت: تولید، رشد تولید و حمایت از تولید از جمله دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری در طول یک دهه اخیر است.

مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه، افزود: ۴ ماه از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رشد تولید سپری نشد که برخی تصمیم‌ها و اقدام‌ها از سوی مراجع دولتی بیانگر آن است که این مهم به فراموشی سپرده شد.

 وی به تعطیلات ۱۶ روزه مردادماه شامل ۴ روز تعطیلی جمعه، یک روز تاسوعای حسینی، ۹ روز تعطیلی شنبه و سه‌شنبه قطعی برق ‌و ۲ روز تعطیلی گرمای هوا، تولید معادن بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور که یکی از شرکت‌های مؤثر در تأمین زغالسنگ مورد نیاز صنعت فولاد کشور است را دچار مشکلات جدی کرد.

علیزاده، خاطرنشان کرد: علاوه بر به خطرافتادن وضعیت ایمنی معادن به علت تجمع گاز معادن، تجمع آب‌های زیرزمینی و مشکلات عدیده در خصوص ادامه روند اشتغال، حقوق و مزایای بیش از هزار معدن‌کار ذوب آهن سوادکوه را با چالش مواجه کرد.

وی اظهار کرد: حل مشکل به‌وجودآمده برای بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور مستلزم یک تصمیم‌گیری جدی، ضروری و فوری از سوی مراجع ذی‌صلاح به ویژه ستاد رفع موانع تولید استان مازندران است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied