شمانیوز
شما نیوز

ماجرای تماس های تلفنی کریستیانو رونالدو به حلیمه بولند چیست؟ | خیانت رونالدو به جورجینا

انتشار ویدئویی از مجری سرشناس کویتی دردسرساز شده است.

ماجرای  تماس های تلفنی کریستیانو رونالدو به حلیمه بولند چیست؟ | خیانت رونالدو به جورجینا

کریستیانو رونالدو دارنده توپ طلا است. کریستیانو رونالدو و مسی از رقبای همیشگی هستند. کریستیانو رونالدو سابقه حضور در رئال مادرید نیز دارد. کریستیانو رونالدو به زودی با جورجینا ازدواج می کند. کریستیانو رونالدو از بچه خیلی خوشش می آید و خودش صاحب فرزندان زیادی است..

ماجرای  تماس های تلفنی کریستیانو رونالدو به حلیمه بولند چیست؟

حضور کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در باشگاه النصر به اندازه کافی خبرساز شده است. این بازیکن بعد از اختلاف نظر با اریک تنهاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد در تصمیمی غیرمنتظره راهی فوتبال عربستان و باشگاه النصر این کشور شد.

اگرچه در روز‌های نخست از این تصمیم رونالدو به عنوان تصمیمی اشتباه یاد شد، اما هجوم دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال به عربستان، نشان داد سعودی‌ها برنامه بسیار مدونی برای فوتبال دارند. با این حال، از زمانی که کریستیانو راهی النصر شده، اتفاقات عجیب و غریبی حول این باشگاه رخ می‌دهد. در تازه‌ترین اتفاق، انتشار یک ویدئوی همگانی شده، نشان می‌دهد او اشتباهی به جای تماس با اتاق دوستش، شماره اتاق حلیمه بولند، مجری سرشناس کویتی را گرفته است.

حلیمه که از بازیگران معروف دنیای عرب است، ویدئویی را به انتشار گذاشته که نشان می‌دهد فوق ستاره پرتغالی النصر اشتباهی به جای تماس با اتاق دوستش، به او زنگ زده است. رونالدو در این ویدئو از حلیمه بولند به دلیل اشتباهی که مرتکب شده عذرخواهی می‌کند، اما حلیمه می‌گوید این شیرین‌ترین اشتباهی است که صورت داده است!

انتشار این ویدئو در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرده و حالا پای باشگاه النصر هم به میان کشیده است. این باشگاه سعودی اعتقاد دارد این زن مشهور با هدف جذب مخاطب بیشتر چنین ویدئویی را منتشر کرده است. اتهام حلیمه بولند این است که با استفاده از هوش مصنوعی، صدای کریس رونالدو را جعل کرده. از سوی دیگر، النصری‌ها مدعی شده‌اند اگر حلیمه قصدی قبلی نداشته، چطور در لحظه مکالمه مشغول فیلمبرداری شده است؟ کار به جایی رسیده که عنوان شده عربستانی‌ها قرار است از بولند به صورت رسمی شکایت کنند.

البته که این روایت فقط یک بخش از داستان است، چون حلیمه به تازگی با انتشار اظهاراتش در فضای مجازی همه چیز را واقعی توصیف کرده و گفته که آن قدر احمق نیست که با استفاده از هوش مصنوعی بخواهد برای خودش دردسر‌های حقوقی ایجاد کند. این مجری کویتی که همزمان با دیگر اعضای تیم النصر در هتل خمیس سکونت داشته گفته رونالدو نه یک بار، بلکه ۲ بار به اتاق او زنگ زده است و حتی قرار شده این ۲ نفر در لابی هتل محل اقامتشان یکدیگر را ملاقات کنند. حلیمه درباره شایعات به راه افتاده درباره استفاده از هوش مصنوعی می‌گوید: «شایعاتی به راه افتاده مبنی براینکه ویدئوی منتشر شده از سوی من جعلی و ساختگی است و یا اینکه در آن من از هوش مصنوعی استفاده کرده‌ام. به نظر شما این قدر ساده و احمق هستم که بخواهم کلیپی این‌چنینی بسازم و برای خودم دردسر حقوقی به وجود بیاورم؟ به نظر شما من از عاقبت چنین عمل احمقانه‌ای آگاه نیستم؟»

او در ادامه ۲ دلیل دیگر هم برای درستی ادعایش مطرح کرده است: «در این ماجرا کلی شاهد وجود دارد. با استفاده از سیستم موجود در هتل کاملا می‌توان پی برد از چه اتاقی به اتاق من زنگ شده است. با بررسی ساده همین مورد می‌شود فهمید کسی که به اتاق من زنگ زده، کریستیانو است. این‌ها همگی با یک تحقیق بسیار ساده، به دست می‌آید و مشخص می‌شود. مورد سوم اینکه همه چیز در لحظه و اتفاقی رخ داد. من یکی از هواداران رونالدو هستم. وقتی چنین اتفاقی بیفتد، خیلی سریع گوشی‌ام را بیاورم و فیلم بگیرم. این موضوع درباره هر زن دیگری که با ستاره مورد علاقه‌اش روبه‌رو می‌شود، صدق می‌کند. دقیقا مثل وقتی است که یکی از هوادارانم، من را می‌بیند. آن‌ها هم سریع درخواست گرفتن عکس و فیلم دارند. پس به نظرم شایعاتی که در این مورد ساخته می‌شود، خنده‌دار است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied