شمانیوز
شما نیوز

کسانی که می خواهند بلاگر ماهر بشوند این فیلم را از دست ندهد

شیوه‌های بلاگری در یک ویدئو توضیح داده شده است.

کسانی که می خواهند بلاگر ماهر بشوند این فیلم را از دست ندهد

یک کارشناس فضای مجازی انواع بلاگری در فضای مجازی را توضیح داد و شیوه مناسب آن را بیان کرد. قدم اول برای بلاگر شدن این است که بدانید اصلاً بلاگر به چه کسی می‌گویند؟ به طور کلی هر فردی که مدیریت یک بلاگ اینترنتی را بر عهده دارد، بلاگر محسوب می‌شود. در گذشته بلاگرها تنها از طریق صفحات سایت‌های شخصی یا سرویس‌های عمومی وبلاگ فعالیت می‌کردند اما امروزه شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای فعالیت بلاگری فراهم کرده‌اند.بلاگرها معمولاً در یک حوزه خاص شروع به فعالیت کرده و با تولید محتوا مناسب در آن حوزه سعی می‌کنند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. آن‌ها برای این کار از متن، عکس، ویدئو و هر فرمت رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

فود بلاگر

غذا و خوراکی هم یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های بلاگری است. این بلاگرها معمولاً غذاهای رستوران‌های مختلف را امتحان کرده و به مردم معرفی می‌کنند.

بلاگر سفر

بلاگرهای سفر افرادی هستند که زیاد سفر می‌کنند و با کمک اینستاگرام تجربیات سفر خود را به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها در زمینه معرفی مقاصد سفر، نحوه سفر به مناطق مختلف و... محتوا تولید می‌کنند.

بلاگر موسیقی

بلاگر موسیقی افرادی صاحب‌نظر در زمینه موسیقی هستند که می‌توانند به نقد و بررسی آهنگ‌های مختلف بپردازند. این افراد جدیدترین اتفاقات حوزه موسیقی و آلبوم‌ها و آهنگ‌های منتشرشده را معرفی و نقد و بررسی می‌کنند.

بلاگر ماشین

بلاگرهای ماشین موردعلاقه افراد ماشین‌باز هستند. آن‌ها جدیدترین مدل ماشین‌های عرضه‌شده به بازار و اخبار حول بازار خودرو را به اشتراک گذاشته و آن‌ها را معرفی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied