شمانیوز
شما نیوز

چشمک تتر به سکه بازان غوغا کرد | پیش‌بینی قیمت سکه امروز

در شرایط فعلی سکه بازان مرز مقاومتی 28 میلیون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارند که تثبیت بالای این مرز مهم است. در صورتی که فلز گران بهای داخلی بالای این محدوده ماندگار شود ممکن است به تدریج به سمت کانال 29 میلیون تومان گام بردارد.

چشمک تتر به سکه بازان غوغا کرد | پیش‌بینی قیمت سکه امروز

قیمت سکه در بازار دچار چالش فراوانی شده است. مدتی است که قیمت سکه به ثبات رسیده است. بازار قیمت سکهنوسانات زیادی را در بردارد. بازار سکه‌ امامی‌ در دو روز ابتدای هفته جاری شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی بوده است‌. قیمت سکه امامی که در هفته گذشته تا ۲۹ میلیون و 500 هزار تومان بالا رفته بود، قیمت سکه در دو روز گذشته با کاهش نزدیک به 750 هزار تومان، در حدود 28 میلیون و 750 هزار تومان معامله شد. 

 بررسی تکنیکالی سکه نشان می‌دهد که حمایت محدوده 28 میلیون و 500 هزار تومان مهم‌ترین حمایت پیش روی سکه است و مقاومت نیمه کانال ۲۹ میلیون تومانی هم سدی است که می‌تواند مانع از رشد  قیمت سکه  شود.

یکی از دلایل عقب نشینی خریداران از بازار سکه در دو روز گذشته عقب نشینی قیمت دلار از مرز 50 هزار تومان و نوسان محدود آن در یک محدوده خاص بوده است. 

در شرایط فعلی سکه بازان مرز مقاومتی 28 میلیون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارند که تثبیت بالای این مرز مهم است. در صورتی که فلز گران بهای داخلی بالای این محدوده ماندگار شود ممکن است به تدریج به سمت کانال 29 میلیون تومان گام بردارد. 

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف 49 هزار و 600 تومان بود و در معاملات عصر با افزایش تا 50 هزار و 200 تومان بالا رفت.برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند این امر ممکن است بر روی معاملات ارز و سکه در روز جاری اثر بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied