شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

پست غم انگیز هادی چوپان برای ایران | اشک گرگ ایرانی با این پیام درآمد!

هادی چوپان، قهرمان ایرانی مستر المپیای، پیامی جالب را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

پست غم انگیز هادی چوپان برای ایران | اشک گرگ ایرانی با این پیام درآمد!

هادی چوپان بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در اَبنُو، شهرستان سپیدان، استان فارس می‌باشد. هادی چوپان از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. هادی چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌است. هادی چوپان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز دسته آزاد مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ شد. مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام مستر‌المپیا در‌حالی برگزار شد که هادی چوپان، پرورش‌اندام‌کار کشورمان، توانست عنوان سوم را از آن خود کند. هادی چوپان که به گرگ ایرانی معروف است.

پست غم انگیز هادی چوپان برای ایران

هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی شماره یک قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳، این روزها فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را به بالاترین سطح ممکن رسانده و تقریبا همه روزه ویدئوهایی از تمرینات و آپدیت بدنی خود را با مخاطبات به اشتراک می‌گذارد.

گرگ ایرانی علاوه بر موضوعات مربوط به دنیای بدنسازی و پرورش اندام، تصاویر و متن‌هایی را با موضوعات مختلف با دنبال کنندگانش به اشتراک می‌گذارد.

قهرمان مستر المپیا، اینبار پیامی احساسی را در خصوص ایران منتشر کرد. هادی چوپان در این خصوص نوشت:

«امروز بدتر از هر روز دلم تنگه با اون که درونت نفس می‌کشم، درونت زندگی می‌کنم، درونت در آرامشم، باز دلتنگتم، مادرم. ماردم»

هادی چوپان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی