شمانیوز
شما نیوز

سوگل طهماسبی آنجلینا جولی می‌شود | استایل آنجلینا جولی سوگل طهماسبی غوغا کرد

جدیدترین عکس سوگل طهماسبی را در ادامه مشاهده می کنید.

سوگل طهماسبی آنجلینا جولی می‌شود | استایل  آنجلینا جولی سوگل طهماسبی غوغا کرد

سوگل طهماسبی اخیر با ظاهری متفاوت تر از همیشه در فضای مجازی ظاهر شده است. این تغییر در پوشش و ظاهر این بازیگر باعث شده خیلی او را آنجلینا جولی بخوانند.  سوگل طهماسبی  از بازیگران کم حاشیه و با اخلاق کشورمان است. سوگل طهماسبی شخصیتی آرام و خونگرم دارد. سوگل طهماسبی فوق دیپلم رشته گرافیک دارد. سوگل طهماسبی با سریال کیمیا شناخته شده.در ادامه تصویر جدیدی از این بازیگر مشاهده می کنید: 

سوگل طهماسبی

خانواده سوگل طهماسبی

پدر او استاد منیاتور بود که متاسفانه فوت کردند و در حال حاضر با مادرش که خانه دار است زندگی می کند. او یک برادر به نام سینا و دو خواهر به نام ساغر و سحر دارد.

او در مورد خانواده اش می گوید:

من از بچگی در خانواده ای هنردوست بزرگ شدم که همگی با نقاشی، طراحی و … آشنا بودند. پدرم استاد نقاشی مینیاتور بود. برنامه روز جمعه ما این بود که همه خانواده در کنار پدر، مینیاتور می کشیدیم.

در راستای بازیگری هم خوشبختانه خانواده ام همیشه از من حمایت کردند و اگر حمایت ها و پشتیبانی های مادرم نبود شاید نمی توانستم به آرزویم برسم.

در اهواز من تنها دختری بودم که در گروه تئاترمان حضور داشتم و چون علاقه مند به فعالیت در زمینه بازیگری بودم مادرم مسوولیت کل گروه تئاتر را قبول کرد؛

به خاطر اینکه دوست داشت من در محیطی امن پیشرفت کنم. مادرم ۸ سال مرا هر روز ساعت ۴ بعدازظهر برای تمرین می برد و ساعت ۸ شب به خانه باز می گرداند و هرگز از رفت و آمد در این مسیر خسته نشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied