شمانیوز
شما نیوز

جزیره قشم

راهیابی فیلمساز قشمی به فستیوال بین المللی پاکستان

فیلم های 60 ثانیه ای «عطش» و «قرمز کوچک، آبی بزرگ» به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر بشارتی هنرمند قشمی، در ادامه موفقیت های بین المللی خود، منتخب رسمی فستیوال بین الملی فیلم های 60 ثانیه ای پاکستان شدند.

راهیابی فیلمساز قشمی به فستیوال بین المللی پاکستان

 اصغر بشارتی هنرمند جوان و نخبه قشمی بیش از 100 جایزه ملی و بین المللی از جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف داخلی و خارجی در زمینه عکاسی و تصویربرداری کسب کرده و هم اکنون یکی از موفق‌ترین و درخشان‌ترین هنرمندان این عرصه در جهان به حساب می آید.

این جشنواره فیلمسازان سراسر جهان را تشویق می‌کند تا با هر امکاناتی که در دست دارند، یک فیلم 60 ثانیه ای بسازند.

شعار جشنواره این دوره این است که: «مهمترین عنصر استعداد شماست. آنچه را که دارید به ما نشان دهید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، صحنه مال ماست نمایش مال شماست.»

زملن برگزاری جشنواره 1 تا 14 آگوست در کشور پاکستان و شهر اسلام آباد است. جشنواره فرصتی برای نمایش فیلم‌ها در سراسر پاکستان و در سطح بین‌المللی از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم دهلی در هند، AIESEC Blida در الجزایر، مقر USIP در واشنگتن دی سی و دانشگاه هاروارد در بوستون ایالات متحده را فراهم کرده است.

بنابر این گزارش، فیلم کوتاه «عطش» با نقش آفرینی هنرمندان جزیره قشم و بازی زیبا بازماندگان قشمی، تدوینگری منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی، مشاور هنری سیدحامد نوبری، عکاسی پشت ‌صحنه فاطمه بشارتی و دستیار کارگردانی فریناز بشارتی، طراحی پوستر یونس دهقانی و سایر عوامل ابوالفضل امیدوار، علی شیوه‌کش و صالح پوزیده برای شرکت در جشنواره‌های محیط زیستی ملی و بین‌المللی آماده‌ شده است.

همچنین «قرمز کوچک، آبی بزرگ » به کارگردانی مشترک اصغر بشارتی و سیدحامد نوبری، اصلاح رنگ و جلوه‌های ویژه توسط منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی، بازیگری سمیر امیدوار و طراحی پوستر یونس دهقانی، آماده شده است.

پخش جهانی این دو فیلم به عهده شرکت فیلم سازی اکسیرتصویر به مدیریت سیدحامد نوبری بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied