شمانیوز
شما نیوز

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی کارکنان

جهاد در شرکت فولاد خوزستان تولید است

مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام شرکت فولاد خوزستان با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مدیران این معاونت، محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت و ۷۹ تن از کارکنان جدید الاستخدام شرکت، روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

جهاد در شرکت فولاد خوزستان تولید است

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: شما به شرکت بزرگی همچون فولاد خوزستان قدم گذاشته‌اید. این شرکت نقش مهمی در ارزآوری برای کشور ایفا می نماید.

وی افزود: خط قرمز در شرکت فولاد خوزستان نظم بوده و کارکنان جدید نیز این مهم را باید مدنظر داشته باشند. شرکت فولاد خوزستان همچون یک دانشگاه بزرگ می باشد و نیروی انسانی، سرمایه‌  اصلی این شرکت است. کارکنان فولاد خوزستان پس از بازنشستگی به عنوان متخصصین صنعت فولاد توانایی تدریس و راه‌اندازی شرکت های مختلف فولادی را دارند.  

در پایان معاون منابع انسانی و امور اجتماعی اظهار داشتند: برنامه ریزی جذب و برگزاری آزمون و صحت سنجی مدارک و مراحل مختلف استخدام و نیازسنجی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان جدید با مشارکت واحدهای مختلف شرکت به عنوان مشتریان اصلی فرآیندهای  منابع انسانی تدوین و اجرا گردید. صمیمانه از همه ارکان سازمان به ویژه هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت که در تمامی مراحل آزمون استخدامی حامی معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی بودند، تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت نیز طی سخنان خود نکات مهمی در خصوص فعالیت در فضای مجازی و آسیب های ناشی از آن بیان نمود.

حسن‌پور اظهار داشت: نعمت اشتغال در فضای کاری فولاد خوزستان، مرهون دعای پدر و مادر شما بوده که نیاز است، قدردان آنان بوده و شکر خداوند متعال را به‌جای آورید.

مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست گفت: با رعایت ایمنی، نیاز است که کارکنان در حفظ سلامت خود کوشا بوده و میزان بهره‌وری خود را در محیط‌ کار بالا ببرند.  

در ادامه رحیم امیدبخش مدیر امور اداری، کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی و جهان مهر علی نیایی فر مدیر سازماندهی و روش ها به صورت جداگانه نکاتی در حوزه کاری خود در ارتباط با کارکنان عنوان نمودند.

سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی در این مراسم گفت: از اواسط سال ۱۴۰۱ تاکنون واحد آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت هایی در خصوص نیازسنجی و برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی برای کارکنان جدیدالاستخدام انجام داده است و طی این مدت حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان جدیدالاستخدام دوره های آموزشی عمومی، پایه و تخصصی را به صورت حضور در کلاس های مرکز آموزش، سایت ویزیت و کارورزی در بخش های تولیدی و پشتیبانی سپری نمودند. همچنین برای اولین بار پکیج آموزش تخصصی ویژه کارکنان واحد زمزم ۳ برای ۵۷ نفر از کارکنان جدیدالاستخدام برگزار شد و برای کارکنان جدید واحد توزیع و تعمیرات برق نیز به شکل تخصصی آموزش های لازم ارائه گردید. همچنین برای مشاغل تخصصی مانند اپراتوری جرثقیل سقفی نیز دوره های آموزشی ویژه برای اخذ گواهینامه اپراتوری جرثقیل برگزار و در نهایت همه کارکنان جدید جذب شده، برای این شغل تخصصی و مهم موفق به دریافت گواهینامه معتبر شدند.

در پایان مراسم، کارکنان جدید الاستخدام، کارنامه‌های آموزشی خود را از دست معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت دریافت نموده و از محل اشتغال خود اطلاع یافتند، تا در روز بعد با توکل بر خداوند بزرگ در محل کار خود حاضر شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied