شمانیوز
شما نیوز

در پاسخ به پرسش اختصاصی شمانیوز مطرح شد

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا به مستضعفان

مدیر عامل بانک سینا از اختصاص ۲ همت (هزار میلیارد تومان) در قالب تسهیلات حمایتی به بنیاد علوی برای مناطق کم‌برخوردار و اشتغالزای بهزیستی خبر داد.

اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا به مستضعفان

به گزارش شمانیوز، غلامرضا فتحعلی مدیر عامل بانک سینا در پاسخ به سوال خبرنگار شمانیوز در خصوص تقدیر وزیر کشور از عملکرد خوب این بانک در پرداخت تسهیلات حمایتی در مناطق کم‌برخوردار و اشتغالزایی بهزیستی، گفت: این بانک به عنوان بانک حامی بنیاد مستضعفان، نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان را به بنیاد علوی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان جدا از تسهیلات تکلیفی اعطا می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مستضعفان یک افتخار برای بانک سینا محسوب می‌شود، تصریح کرد: هیچ منتی بر سر این عزیزان در ارائه خدمات نیست و در هرکجا که نیاز بنیاد مستضعفان و زیرمجموعه‌های آن باشد ما تسهیلاتی را اعطا می‌کنیم.

فتحعلی با اشاره به تقدیر وزارت کشور از بانک سینا به عنوان اولین بانک خصوصی در کنار بانک‌های دولتی، گفت: در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام منتظری دادستان کشور هم برگزار شد، اعلام گردید که بانک سینا بیشترین پوشش بودجه را داشته است. در این باره ذکر این نکته ضروری است که بودجه ۱۰۰ میلیاردی به وام فرزندآوری و ازدواج اگر اعطا شد، باید ازدواج و فرزندآوری شکل بگیرد تا این مبلغ اختصاص پیدا کند، لذا اساسا بانک سینا اگر نتوانست پوشش ۱۰۰ درصدی بدهد، اساسا بی‌گناه می‌باشد.

گفتنی است،  بنیاد علوی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان می‌باشد که مأموریت توانمند سازی محرومین با تحقق الگوی جامعه آبادانی و پیشرفت را در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت دنبال می‌کند. بانک سینا در راستای حمایت از مجموعه‌های حامل بنیاد مستضعفان اقدام به پرداخت تسهیلات و وام‌های موردنیاز در این مسیر می‌کند که چندی پیش هم از طرف وزیر کشور به سبب عملکرد خوب خود در پرداخت تسهیلات حمایتی در مناطق کم‌برخوردار و اشتغالزایی بهزیستی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied