شمانیوز
شما نیوز

حواشی نرگس محمدی | نرگس محمدی همسر علی اوجی

علی اوجی نرگس محمدی را با خاک یکسان کرد | حمایت همه جانبه فرزاد فرزین از نرگس محمدی

فیلمی از نرگس محمدی و علی اوجی در فضای مجازی منتشر شده است که این زوج در برنامه فرزاد فرزین دیالوگ های جالبی را بیان می کنند که در ادامه شما نیوز این فیلم را مشاهده می‌کنید.

علی اوجی نرگس محمدی را با خاک یکسان کرد |  حمایت همه جانبه فرزاد فرزین از نرگس محمدی

فیلمی از نرگس محمدی و علی اوجی در فضای مجازی منتشر شده است که این زوج در برنامه فرزاد فرزین دیالوگ های جالبی را بیان می کنند که در ادامه شما نیوز این فیلم را مشاهده می‌کنید. نرگس محمدی یکی از کم حاشیه ترین بازیکنان ایرانی است. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده و تاکنون فرزندی نداشتند . نرگس محمدی در سریال ستایش مشهور شد و به محبوبیت رسید. نرگس محمدی لیسانس پرستاری دارد اما تا کنون این حرفه را به صورت جدی دنبال نکرده است. فیلمی از نرگس محمدی و علی اوجی در ادامه مشاهده می‌کنید: 

علی اوجی کجا و چطوری از نرگس محمدی خواستگاری کرد؟

نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی سریال ستایش در جواب سؤال مهران مدیری (چی شد زن علی شدی؟) عنوان کرد:

علی رو من خیلی سال بود که می شناختم، اصلا برنامه دورهمی هم سری پیش علی دعوتم کرده بود، ولی نمی دونم یهویی شد، چیزی که بهم گفت این بود که خوشبخت میشیم و تا 60 سالگی می خندونمت.

پیشنهاد ازدواج متفاوت علی اوجی از همسرش موجی از خنده را در برنامه دورهمی به راه انداخت و موجب واکنش جالبی از طرف مجری برنامه شد، مهران مدیری گفت:

رفته گفته زنم شو من تا 60 سالگی می خندونمت اونم گفته بله!

با هم دیگه سر سریال پیکسل بودیم، اونجا یه شب همه بچه ها نشسته بودیم، خیلی با علی حرف زدیم و خندیدیم. بعدش که قرار شد با هم ازدواج کنیم گفت تا 60 سالگی می خندونمت پی همون حرف ها و خنده های اون شب بود.

آدم واقعا با آدم هایی که همیشه عبوسن و همیشه ناراحتن و مشکل دارن، ببینید علی هم الان خیلی مشکل داره، صد جا داره کار می کنه و هر کدوم از این ها هم خودش یه مشکل، خیلی ها هستند که کمتر از علی حتی یه دونه کار دارن ولی همیشه ناراحتند، من اصلا نمی تونم اون آدم ها رو تحمل کنم.

آغاز آشنایی نرگس محمدی و علی اوجی به برنامه دورهمی باز می گردد. علی اوجی در سال 1396 بعد از حضور نرگس محمدی بعنوان مهمان در برنامه دورهمی مهران مدیری و صحبت های صادقانه و بی شیله پیله اش در برابر سؤال مهران مدیری که چرا در 32 سالگی ازدواج نکرده است و اینکه بعد از معروف شدن هیچ خواستگاری نداشته، از وی خوشش آمد و بعد از مدتی به او پیشنهاد ازدواج داد. مراسم عقد این دو هنرمند در اردیبهشت ماه 1396 باحضور دوستانشان برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied