شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی بازیکن استقلال | حذف مهدی قائدی

جانشین باورنکردنی برای مهدی قائدی | انتخاب غیرمنتظره جواد نکونام همه را شوکه کرد

مدافع چپ آبی ها در حالی مقابل تیم سابق خود قرار گرفت که در پستی جدید و هجومی به میدان رفت، عملکرد او در این مسابقه بد نبود اما در حملات استقلال نقش کمرنگی داشت.

جانشین باورنکردنی برای مهدی قائدی | انتخاب غیرمنتظره جواد نکونام همه را شوکه کرد

پس از جدایی مهدی قایدی از استقلال، تصور حضور یک ستاره نامدار ایرانی یا یک بازیکن خارجی با کیفیت در این پست را تصور می‌کردند اما در اولین دیدار استقلال، جعفر سلمانی جانشین قایدی در سمت چپ خط حمله استقلال شد.

سلمانی در حالی مقابل تیم سابق خود قرار گرفت که در پستی جدید و هجومی به میدان رفت، عملکرد او در این مسابقه بد نبود اما در حملات استقلال نقش کمرنگی داشت.

استقلال در این پست یک بازیکن تخصصی به نام مهرداد محمدی را دارد و الباقی بازیکنان کاندید در این پست غیرتخصصی هستند که نکونام در اولین بازی تصمیم گرفت از بازیکنی که آگاهی محیطی بیشتری نسبت به کناره‌های زمین دارد استفاده کند.

این تصمیم نکونام و دارایی‌های استقلال روی نیمکت به خوبی نشان می‌دهد که استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته است و در همین ابتدای فصل استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در پست‌های کلیدی گواه این موضوع است.

البته با حضور محمدی شرایط استقلال در خط حمله بهتر خواهد شد اما در صورت مصدومیت و محرومیت یا افت این بازیکن، رقیب بزرگی برای ایجاد چالش برای مهرداد وجود ندارد.

 

استقلال روز گذشته موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد نفت آبادان عبور کند و نقش مدافع کناری آنها در طراحی حملات بیش از سلمانی در پست غیر تخصصی بود؛ جلالی موفق به ارسال ۲ پاس گل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied