شمانیوز
شما نیوز

سمانه پاکدل | چهره جدید سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در مسیر شناخته نشدن | سمانه پاکدل را در کنار هادی کاظمی عمرا اگه بشناسی

به تازگی ویدویی از هادی کاظمی منتشر شده است که در کنار دختری است، برخی از کاربران این دخترا سمانه پاکدل همسر وی خواند. که با عمل زیبایی تغییر قیافه داده است. اما تا کنون مشخص نشده است که این خانم جوان همان سمانه پاکدل است یا خیر.

سمانه پاکدل در مسیر شناخته نشدن  | سمانه پاکدل را در کنار هادی کاظمی عمرا اگه بشناسی

به تازگی ویدویی از هادی کاظمی منتشر شده است که در کنار دختری است، برخی از کاربران این دخترا سمانه پاکدل همسر وی خواند. که با عمل زیبایی تغییر قیافه داده است. اما تا کنون مشخص نشده است که این خانم جوان همان سمانه پاکدل است یا خیر. سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون که با هادی کاظمی ازدواج کرده  است . سمانه پاکدل  این روزها حواشی زیادی را داشته است. سمانه پاکدل و هادی ساعی هر دو هنرمند هستند و در سینما در آثار مختلفی ایفای نقش کرده اند.  در ادامه فیلمی انتصاب به سمانه پاکدل مشاهده می کنید: 

جنجال ازدواج سمانه پاکدل با هادی کاظمی 

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی پیرامون ازدواج نکردن او در این برنامه شکل گرفت.24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.ادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سمانه پاکدل است و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند و تصاویری از مراسم ازدواج آنها منتشر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied