شمانیوز
شما نیوز

عادل فردوسی پور | عکس عادل فردوسی پور

سمی‌ترین عکس عادل فردوسی پور که خودشم ندیده | عادل فردوسی پور یک زمانی بسیجی بوده ؟

یکی از عکس های خاطه انگیز و متفاوت عادل فردوسی پور را در ادامه مشاهده می‌کنید.

سمی‌ترین عکس عادل فردوسی پور که خودشم ندیده  | عادل فردوسی پور یک زمانی بسیجی بوده ؟

یکی از عکس های خاطه انگیز و متفاوت عادل فردوسی پور را در کنار جواد خیابانی در ادامه مشاهده می‌کنید. عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال و مجری برنامه های فوتبالی و استاد دانشگاه و مترجم و روزنامه نگار در 10 مهر 1353 است. عادل فردوسی‌ پور متولد ۱۱ مهر ۱۳۵۳ است. عادل فردوسی‌پور در یزد متولد شد. عادل فردوسی‌ پور گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، مترجم، گوینده و مدرس دانشگاه صنعتی شریف اهل ایران است. تصویر جدیدی از  عادل فردوسی پور منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ادامه تصویر عادل فردوسی پور در کنار جواد خیابانی را مشاهده می‌کنید. 

عادل فردوسی پور

از کودکی تا حواشی رانندگی عادل فردوسی‌پور 

پدرعادل فردوسی پور از اهالی رفسنجان و کرمانی الاصل است. عادل فردوسی پور دوران دبستان را در مدرسه "ذوقی" گذراند. عادل فردوسی پور از همان زمان علاقه اش به فوتبال نیز نمود پیدا کرد، علاقه ای که بعدها خانواده را نگران کرد. عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل 18 دیپلم گرفت.

انتشار تصویر تخلف رانندگی عادل فردوسی پور مجری برنامه نود برای او دردساز شد. او که می خواست برای گزارش بازی ایران و چین در تاریخ 8 فروردین 1396 در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کند. با بسته بودن راه ها روبرو می شود و به نقل قول خودش یک تخلف «مِلو» را انجام می دهد و مجبور می شودمحتاطانه لاین مخالف ورزشگاه و اتوبان را به صورت ورود ممنوع بیاید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied