شمانیوز
شما نیوز

اخبار ورزشی | رانت در ورزش

اخبار ورزشی | فاجعه‌ای به نام فوتبال رانتی | رانت ۱۰۰ میلیاردی فوتبالیست‌ها برای چند رنجروور و پورشه!

پس از برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان تیم ملی کشورمان که در همان مرحله گروهی حذف شده بودند، از حق امتیاز واردات یک دستگاه خودرو برخوردار شدند که با انتقادات و حواشی شدید روبه‌رو شد.

اخبار ورزشی  | فاجعه‌ای به نام فوتبال رانتی | رانت ۱۰۰ میلیاردی فوتبالیست‌ها برای چند رنجروور و پورشه!

پس از برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان تیم ملی کشورمان که در همان مرحله گروهی حذف شده بودند، از حق امتیاز واردات یک دستگاه خودرو برخوردار شدند که با انتقادات و حواشی شدید روبه‌رو شد.

این انتقادات و حواشی پس از مدتی کمرنگ شد، اما با انتشار خبر ورود چند دستگاه پورشه ماکان و رنجروور ولار و حتی یک مازراتی گریکاله ۲۰۲۳ در گمرک خرمشهر، که متعلق به برخی بازیکنان بود، دوباره به جنب و جوش افتاد.

رنجروور ولار به عنوان یکی از خودروهای میان‌رده لندروور به حساب می‌آید و آنچنان خودروی بی‌نظیر و قدرتمندی نیست.اما جالب است بدانید که برای این خودروی عادی، قیمتی ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند!

از این قیمت به راحتی نباید گذشت؛ ۸۰ میلیارد تومان، معادل ۱ میلیون و ۶۳۰ هزار دلار، و یا معادل ۳ دستگاه رولزرویس فانتوم و یک مرسدس‌بنز S۶۸۰ میباخ است(همگی را صفر کیلومتر و ۲۰۲۳ در نظر بگیرید)! این در حالیست که قیمت این خودرو، حداکثر به ۶ میلیارد تومان هم نمی‌رسد.

در حالی فصل جدید لیگ برتر فوتبال از امشب آغاز می‌شود که استقلالی‌ها در جذب بازیکنان موردنظرشان نتوانسته‌اند موفق عمل کنند.

با توجه به جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، جذب مهاجم خارجی در برنامه جواد نکونام قرار گرفته است، با وجود بررسی گزینه‌های مختلف اما هنور تلاش آبی‌پوشان برای قرارداد با بازیکن موردنظرشان به نتیجه نرسیده است.

اخبار ورزشی

مهاجم استقلال در تهران توریست شد

رانگلو جانگا، مهاجم اهل کشور کوراسائوی آمریکای جنوبی یکی از بازیکنانی است که برای حضور در تمرینات استقلال راهی تهران شده اما اختلاف علی خطیر، مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی استقلال سبب شده این بازیکن نتواند در تمرینات آبی‌ها شرکت کند.

در حالی که این بازیکن در تهران است اما به دلیل پر بودن فهرست بزرگسالان آبی‌پوشان نمی‌تواند قرارداد امضا کند

گفتتی است جانگای ۳۱ ساله که سابقه بازی در تیم زیر۱۹ سال هلند را هم دارد، فصل گذشته در لیگ رومانی بازی کرده است. 

اخبار ورزشی

بمب بایرن مونیخ به نفع مهدی طارمی ترکید!

فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیا اعلام کرد انتقال هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام به بایرن مونیخ نهایی شد و کین چراغ سبز نهایی را به بایرن نشان داده است.

تاتنهام از فروش کاپیتان خود ۱۰۰ میلیون یورو ثابت کسب می کند و به علاوه ۲۰ میلیون یورو آپشن دریافت خواهد کرد. قرارداد کین با بایرن ۴ ساله است.

هری کین امروز راهی مونیخ می شود تا در تست های پزشکی شرکت کند تا قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.

تاتنهام یکی از مشتریان اصلی طارمی بود و منتظر فروش کین بود تا برای جذب ستاره ایرانی اقدام کند. این انتقال خبر خوبی برای طارمی است.

رقیب جدی یامگا در استقلال پیدا شد

مهرداد محمدی در دیدار با تیم شهرراز توانست دو گل بزند که یکی از این دو گل از روی نقطه پنالتی و خلاف جهت گلر حریف بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied