شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز درباره کارت بلیت مترو خبرنگاری

خلف وعده در تمدید کارت بلیت خبرنگاران هدیه روز خبرنگار شرکت مترو !! | فاوا شهرداری لیست اسامی را برای تمدید ارسال کرد

پیگیری خبرنگار شمانیوز حاکی از آنست که مراحل تمدید و تحویل کارت بلیت مترو خبرنگاران از تاریخ نهم مردادماه ۱۴۰۲ توسط فاوا شهرداری آغاز شده است. دلیل این تاخیر خلف وعده مترو در عدم تمدید کارت بلیت مترو خبرنگاران بوده است.

خلف وعده در تمدید کارت بلیت خبرنگاران هدیه روز خبرنگار شرکت مترو !! | فاوا شهرداری لیست اسامی را برای تمدید ارسال کرد

به گزارش شمانیوز،  پس از گذشته حدود ۵ ماه از سال جدید، پیگیری خبرنگاران تمدید کارت بلیت مترو خبرنگاری به نتیجه رسید. کارت بلیت مترو خبرنگاران که طبق معمول هر سال با بارگذاری اسناد و مدارک پس از اعتبارسنجی در ابتدای سال اقدام می‌شد، امسال با خلف وعده مترو به تعویق افتاد به نحوی که با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران یک هفته پیش لیست اسامی خبرنگاران حائز شرایط به دفاتر دولت الکترونیک شهر در سراسر تهران ارسال شد.

براساس پیگیری خبرنگار شمانیوز از فاوا شهرداری، لیست اسامی خبرنگاران در روز دوشنبه هفته گذشته ۹ مردادماه سال جاری به دفاتر دولت الکترونیک شهر تهران ارجاع شده است و تمامی خبرنگاران با در دست داشتن کارت ملی و بلیت مترو خبرنگاری می‌توانند کارت بلیت را دریافت یا تمدید کنند.

به نظر شرکت متروی تهران و حومه از تمدید کارت بلیت مترو خبرنگاران سرباز زده و خلف وعده کرده بود که با فاوا شهرداری این موضوع را راسا در دستور کار قرار داد و پس از ارسال لیست اسامی به دفاتر الکترونیک شهر تهران اعلام کرد که نیازی به حضور در ایستگاه‌های مترو نیست و تمامی دفاتر سطح شهر این کار را انجام می‌دهند.

خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک شهر تهران و با ارائه کارت ملی (شناسایی معتبر) ، کارت بلیت مترو خبرنگاری خود را تمدید کنند.

 

پیرو خبر منتشر شده در پایگاه خبری شمانیوز جوابیه شرکت متروی تهران به شرح ذیل است که عینا منتشر می شود.

 

سلام‌علیکم

احتراماً پیرو انتشار خبری در پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز با عنوان خلف وعده در تمدید کارت بلیت خبرنگاران هدیه روز خبرنگار شرکت مترو !! جوابیه به شرح زیر ارسال می‌گردد.

در سنوات قبل شرکت بهره برداری مترو تهران هیچگونه مسئولیتی در حوزه کارت بلیت خبرنگاران نداشت و با هماهنگی سازمان فاوا کارت ها توسط پیمانکار بلیت الکترونیک شهر تهران صادر یا تمدید می شد. 

در سال جاری باتوجه به خاتمه قرارداد پیمانکار قبلی و طولانی‌شدن زمان انتظار اقشارخاص برای دریافت کارت بلیت ، طبق مصوبه کمیته بلیت الکترونیک شهر تهران مقرر شد ثبت نام این نوع کارت ها در دفاتر خدمات الکترونیک شهر انجام و در صورت نیاز به صدور کارت جدید، صدور کارت اقشار خاص درایستگاه صادقیه انجام شود.

 لازم به توضیح است با پیگیری های مستمر از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران و به دستور مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری مترو از روز چهار شنبه 18 مرداد امکان صدور کارت بلیت خبرنگاران نیز در این شرکت فراهم شده و خبرنگارانی که نیاز به کارت جدید دارند، پس از ثبت نام در دفاتر خدمات الکترونیک شهر باید جهت دریافت کارت به ایستگاه صادقیه مراجعه نمایند. 

گفتنی است، خلف وعده ای از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران رخ نداده و لیست خبرنگاران مجاز از طرف فاوا به دفاتر اعلام شده است و بدون هیچ محدودیتی برای افرادی که تایید شده اند  کارت صادر یا تمدید می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied