شمانیوز
شما نیوز

وزارت ارشاد | معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد

خط و نشان وزارت ارشاد برای این رسانه ها + جزئیات

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته تا رسانه‌های فاقد مجوز در بستر وب را معرفی کنند.

خط و نشان وزارت ارشاد برای این رسانه ها + جزئیات

به گزارش شمانیوز: فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در مراسم جشنواره خبر خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسانه‌های فاقد مجوز در بستر وب گفت: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این رسانه‌ها را به ما معرفی کنند که بعضا باجگیر بوده و باید آنها را شناسایی و اطلاعات آنها ثبت شود تا تدابیر لازم برای برخورد با آنها را داشته باشیم نباید بگذاریم چنین رسانه‌هایی فعالیت کنند زیرا وظیفه ما حمایت از رسانه‌های مجوزدار است که در این راه کمک شما رسانه‌ها را می‌طلبد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: ۲۲ ماه پیش که بر سر کار آمدیم کمک کاغذی منتفی شده بود اما اکنون این اتفاق افتاده است در حوزه صندوق هنر در حوزه رسانه تعداد اعضای صندوق کمتر از ۲۰۰۰ نفر بود که اکنون به ۶۰۰۰ نفر رسیده است و اعضای صندوق هنر سه برابر شدند.

مهدی‌پور با بیان مسالی دیگر از حل مشکلات گفت: میزان کل آگهی‌هایی که در سال ۱۴۰۰ در این استان توزیع شد ۶۰۰ میلیون تومان بود پارسال به ۲ میلیارد تومان رسید و امسال پیش بینی می‌شود که به ۳ میلیارد تومان برسد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به بیمه خبرنگاران با بیان اینکه یک بیمه سخت و زیان آور و یک بیمه صندوق هنر داریم گفت بیمه صندوق هنر بیمه سخت و زیان آور نیست در صندوق هنر می‌توان افراد را بیمه کرد اما بیمه آنها بیمه سخت و زیان آور تلقی نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied