شمانیوز
شما نیوز

جوابیه شرکت بهره برداری مترو تهران به شمانیوز | خلف وعده صورت نگرفته، لیست خبرنگاران به دفاتر اعلام شد

شرکت بهره برداری مترو و حومه اعلام کرد که خلف وعده ای از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران رخ نداده و لیست خبرنگاران مجاز از طرف فاوا به دفاتر اعلام شده است و بدون هیچ محدودیتی برای افرادی که تایید شده اند کارت صادر یا تمدید می شود.

جوابیه شرکت بهره برداری مترو تهران به شمانیوز | خلف وعده صورت نگرفته، لیست خبرنگاران به دفاتر اعلام شد

به گزارش شما نیوز،  پایگاه خبری شمانیوز در خبری با عنوان "خلف وعده در تمدید کارت بلیت خبرنگاران هدیه روز خبرنگار شرکت مترو " به علت تاخیر در دریافت و تمدید کارت بلیت های خبرنگاری پرداخت که شرکت بهره برداری مترو جوابیه ای را در تکمیل خبر و رفع شبهات به وجود آمده به این پایگاه خبری ارسال کرد.

متن جوابیه شرکت مترو بدین شرح است:

سلام‌علیکم

احتراماً پیرو انتشار خبری در پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز با عنوان خلف وعده در تمدید کارت بلیت خبرنگاران هدیه روز خبرنگار شرکت مترو !! جوابیه به شرح زیر ارسال می‌گردد.

در سنوات قبل شرکت بهره برداری مترو تهران هیچگونه مسئولیتی در حوزه کارت بلیت خبرنگاران نداشت و با هماهنگی سازمان فاوا کارت ها توسط پیمانکار بلیت الکترونیک شهر تهران صادر یا تمدید می شد. 

در سال جاری باتوجه به خاتمه قرارداد پیمانکار قبلی و طولانی‌شدن زمان انتظار اقشارخاص برای دریافت کارت بلیت ، طبق مصوبه کمیته بلیت الکترونیک شهر تهران مقرر شد ثبت نام این نوع کارت ها در دفاتر خدمات الکترونیک شهر انجام و در صورت نیاز به صدور کارت جدید، صدور کارت اقشار خاص درایستگاه صادقیه انجام شود.

 لازم به توضیح است با پیگیری های مستمر از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران و به دستور مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری مترو از روز چهار شنبه 18 مرداد امکان صدور کارت بلیت خبرنگاران نیز در این شرکت فراهم شده و خبرنگارانی که نیاز به کارت جدید دارند، پس از ثبت نام در دفاتر خدمات الکترونیک شهر باید جهت دریافت کارت به ایستگاه صادقیه مراجعه نمایند. 

گفتنی است، خلف وعده ای از سوی شرکت بهره برداری مترو تهران رخ نداده و لیست خبرنگاران مجاز از طرف فاوا به دفاتر اعلام شده است و بدون هیچ محدودیتی برای افرادی که تایید شده اند  کارت صادر یا تمدید می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied