شمانیوز
شما نیوز

سریال زخم کاری | زمان پخش سریال زخم کاری 2

زمان پخش سریال زخم کاری 2 | بازیگران سریال زخم کاری 2

قسمت اول از فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور در فیلیمو پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال زخم کاری 2 | بازیگران سریال زخم کاری 2

قسمت اول از فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور در فیلیمو پخش خواهد شد. قسمت اول از فصل دوم سریال «زخم کاری» با عنوان «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه ۱۷ شهریور در فیلیمو پخش خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

در شرح قصه این فصل از زخم کاری آمده است‌ که: «در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز  بوی خون به مشام می‌رسد!»

 

 

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

 

 

سریال زخم کاری 2 چند قسمت است؟

علیرضا جعفرزاده هم چنین با انتشار سکانسی از فصل اول سریال زخم کاری نوشت: این سکانس هم یکی از وحشتناک‌ترین سکانس‌های تاریخ ایران بودو اگر شـما هم از طرفداران این سریال بوده‌اید حتماً در جریان آن هستید. احتمالا این فصل در هم در 15 قسمت تولید خواهد شد.

 

سریال زخم کاری

 

اسامی بازیگران سریال زخم کاری 2

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی با نام کامل محمد جواد عزتی در 20 دی سال 1360 در تهران بدنیا آمد. مادر این بازیگر در قید حیات اسـت و پدرش درسال 1397 فوت کرد. او از کودکی بـه فیلمهای کمدی جری لوییس از جمله بیماری قلابی علاقه داشته و بـه واسطه دو برادر بزرگش با سینما آشنا شده اسـت. متاسفانه یکی از برادران این هنرپیشه درسال 1400 فوت شد.

 

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در روز ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۴ در شهر تهران بدنیا آمد. کامبیز دیرباز اصالتش تنکابنی اسـت ودر حال حاضر متاهل و دارای یک دختر بنام «نیاز» می باشد. آقای کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد. او در هنرستان با توجه بـه این‌کـه دوست داشته وارد دانشگاه هنر بشود رشته الکترونیک خوانده اسـت.

 

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ دیده بـه جهان گشود ودر تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر کـه اهل تهران ودر سال ۱۳۷۲ فوت شده اسـت. پدرش ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی اسـت. این بازیگر دارای یک برادر می باشد کـه نام او مهدی اسـت و ۵ سال از او بزرگ‌تر اسـت.

 

بیوگرافی الناز ملک بازیگر

الناز ملک کـه کاراکتر نقش آیسان را در سریال سقوط بر عهده دارد متولد 1372 و اهل تهران اسـت . 174 سانتی متر قد و جز بازیگران زن چشم رنگی ایرانی اسـت . او علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست . بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته اسـت . خانم الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت.

 

عوامل سریال فصل دوم زخم کاری

نویسنده و کارگردان: محمد حسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد

مدیرتدارکات: فرامرز رضایی

دستیاراول کارگردان: حسین دیردار

برنامه ریز: بهمن حسینی

جلوه های ویژه می‌دانی: آرش آقا بیک

جلوه های بصری: امین پهلوان زاده

پشتیبانی فنی: علی شریفی

انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی

بازیگردان: میلاد اکبرنژاد

فیلمبردار: محمد فکوری نیا

مدیرتولید: پیمان حجازی

پشتیبانی تولید: مسعودرضا ملک لو

امور مالی: مهدی اسکندری

امور دفتری: معصومه صمیمی

برنامه ریزی: بهمن حسینی

مونتاژ: سجاد پهلوان زاده

طراح لباس: آرتا ماهان

طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی

میکس و‌مسترینگ: محمد سعید شایان

مجری طرح: کامران حجازی

تدارکات: فرامرز رضایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied