شمانیوز
شما نیوز

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم در کارگروه تخصصی شیلات مناطق آزاد مطرح کرد؛

بهسازی سامانه‌های کسب و کاری منطقه آزاد قشم برای سهولت فرآیند سرمایه‌گذاری

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی جهت بازنگری و بهسازی سامانه های کسب و کاری این منطقه با هدف سهولت فرآیندهای سرمایه گذاری خبر داد.

بهسازی سامانه‌های کسب و کاری منطقه آزاد قشم برای سهولت فرآیند سرمایه‌گذاری

منصور عظیم‌زاده اردبیلی در دومین روز برگزاری کارگروه تخصصی شیلات مناطق آزاد کشور، اظهار داشت: سامانه های کسب و کاری حوزه های مختلف در سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری و هماهنگی دبیرخانه شورایعالی منطقه آزاد قشم بهسازی می شود.

عظیم‌زاده اردبیلی ادامه داد: سهولت کارکرد سامانه های مختلف در حوزه های مربوط به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری و افزایش شفافیت و نظارت پذیری به عنوان اولویت سامانه های جدید پیش بینی شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات پیش روی رونق اقتصاد و جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد در حال حاضر، تسری بخشیدن قوانین و دستورالعمل های سرزمین اصلی به این مناطق است.

به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم؛ تسری دادن برخی دستورالعمل های مربوط به سرزمین اصلی در مناطق آزاد موجب از میان رفتن مزیت های اقتصادی و در نتیجه کاهش انگیزه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خواهد شد.

عظیم‌زاده اردبیلی در پایان خاطرنشان کرد: شیلات به عنوان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی در منطقه آزاد قشم به عنوان نخستین جزیره شیلاتی کشور و منطقه آزاد پیشتاز در کشور، هنوز تا رسیدن به نقطه ایده آل مسیر طولانی در پیش دارد که با ایجاد سامانه های جدید این فرآیندها تسهیل می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied