شمانیوز
شما نیوز

نیمار الهلال | نیمار عربستان

نیمار در یک قدمی الهلال | نیمار در عربستان خبرساز شد

نیمار در یک قدمی الهلال |  نیمار در عربستان خبرساز شد

نیمار در یک قدمی پیوستن به الهلال قرار دارد.

نیمار قرار است امروز در تست پزشکی الهلال شرکت کند. نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، است. نیمار یکی از ستاره های فوتبال جهان است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار تصمیمش را برای جدایی از پاری سن ژرمن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی گرفته بود و همه منتظر بودند که بار دیگر او را با پیراهن بارسلونا ببینند.

این بازیکن رایزنی برای بازگشت به بارسا را آغاز کرده بود و با وجود مخالفت ژاوی، مدیران این باشگاه قصد داشتند شرایط را برای حضور دوباره او در این تیم فراهم کنند که ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه عربستانی الهلال شرایط را به صورت کلی تغییر داد.

پیشنهاد هنگفت ارائه شده از سوی الهلال باعث شد که این ستاره برزیلی به صورت کلی از فکر پیوستن به بارسا خارج شود و وسوسه دریافت دستمزد سالانه 160 میلیون یورویی نظر او را عوض کرد.

پاری سن ژرمن هم که پیش از این با جدایی او موافقت کرده بود، در مذاکره با الهلال به توافق رسید تا او در یک‌قدمی پیوستن به این باشگاه و خیل بازیکنانی که در تابستان امسال از فوتبال اروپا راهی لیگ عربستان شدند قرار بگیرد.

حالا ESPN خبر داده که نیمار قرار است امروز در شهر پاریس در تست پزشکی که از سوی باشگاه الهلال در نظر گرفته شده حضور پیدا کند تا در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، خیلی زود به صورت رسمی قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند.

قرارداد نیمار با پی اس جی تا سال 2027 ادامه دارد، اما آنها مشکلی با جدایی او ندارند و این بازیکن به زودی قراردادی دو ساله را با الهلال به امضا خواهد رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی