شمانیوز
شما نیوز

همسر مسی | همسر بکهام

غوغای همسران مسی و بکهام | تفریحات لاکچری همسر مسی با همسر بکهام در آمریکا

همسر مسی و همسر بکام در آمریکا به تفریحات لاکچری مشغولند.

غوغای همسران مسی و بکهام  | تفریحات لاکچری همسر مسی با همسر بکهام در آمریکا

همسر مسی و بکهام در آمریکا به سر می برند. آنها به همراه همسرانشان در آمریکا هستند. همسر مسی و همسر بکهام تصویر مشترکی منتشر کردند. لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو از صرف شام لاکچری با بکهام، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس تعریف کردند.

مسی

لیونل مسی تا کنون از دوران حضورش در اینترمیامی لذت برده است و همینطور بکهام‌ها. روز گذشته بکهام‌ها با ستاره‌های میامی به شام رفتند؛ در نشستی که مسی، بوسکتس و آلبا هم حضور داشتند. بعد از آن ویکتوریا بکهام عکس‌ها را به اشتراک گذاشت.

ویکتوریا بکهام، عکس‌هایی را از شامی که او و همسرش دیوید بکهام، مالک مشترک اینتر میامی همراه با جدیدترین ستاره‌های باشگاه یعنی لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس و همسرانشان صرف کردند، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این گروه در رستوران معروف Gekko در میامی گرد هم آمدند.

ویکتوریا بکهام پست خود را این‌گونه شرح داد: «من عاشق میامی هستم! دیشب خیلی سرگرم‌کننده بود؟! بوس!»

مسی شروع فوق‌العاده‌ای برای زندگی خود در فلوریدا داشته است. برنده آرژانتینی جام جهانی در پنج بازی خود بر خط دفاعی حریفان تسلط داشته است. همین امر در مورد بوسکتس و آلبا، هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا، نیز صدق می‌کند که به تیم کمک کردند تا به نیمه‌نهایی جام اتحادیه مقابل فیلادلفیا یونیون برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied