شمانیوز
شما نیوز

فریبا کوثری | عکس فریبا کوثری

فریبا کوثری بازیگر بازپرس عکس همسرش را منتشر کرد | این عکس همسر فریبا کوثری است؟

عکسی از فریبا کوثری به تازگی منتشر شده است که در کنار مردی است که برخی ها بیان کرده اند این مرد شوهر فریبا کوثری می باشد. در صورتی که درست نیست و این فرد برادر وی است.

فریبا کوثری بازیگر بازپرس عکس همسرش را منتشر کرد  | این عکس همسر فریبا کوثری است؟

عکسی از فریبا کوثری به تازگی منتشر شده است که در کنار مردی است که برخی ها بیان کرده اند این مرد شوهر فریبا کوثری می باشد. در صورتی که درست نیست و این فرد برادر وی است. فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون است. فریبا کوثری متولد سال 1345 است. فریبا کوثری در زاهدان به دنیا امد. فریبا کوثری دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است. فریبا کوثری پس از بازی در سریال مختارنامه به اوج شهرت رسید.

 

فریبا کوثری

زندگی شخصی فریبا کوثری

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون  1 آذر 1345 در زاهدان متولد شد. پدر خانم کوثری معاون اداره پست زاهدان بود و این بازیگر در 5 سالگی به همراه خانواده اش از زاهدان به تهران مهاجرت کرده است.

او دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد می باشد و به شغل مهمانداری هواپیماعلاقه مند بود اما مسیر زندگی اش تغییر کرد و به یک بازیگر مطرح در کشورمان تبدیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خانم کوثری یک شخصیت زن ب تمام معنادارد

  • ناشناس

    به نظرم شوهر خانم فریبا کوثری بسیار جوونتر وخوش تیپ تر از ایشون هستن امیدوارم همواره در کنار یکدیگر شادو خوشحال واز زندگی لذت ببرند انشالله