شمانیوز
شما نیوز

استقلال | حواشی استقلال

عصبانیت شدید سرمربی استقلال از جاسوس های این تیم | جواد نکونام دست به تهدید زد

بر اساس اخبار منتشر شده جواد نکونام از درز اطلاعات تیم استقلال به بیرون بسیار عصبانی است.

عصبانیت شدید سرمربی استقلال از جاسوس های این تیم | جواد نکونام دست به تهدید زد

بر طبق اخبار انتشار یافته اطلاعات و اخبار تیم استقلال به بیرون درز کرده است و گویا یک جاسوس وجود دارد و جواد نکونام سرمربی استقلال از این اتفاق بسیار نا خوشایند است.

جواد نکونام از آن دسته سرمربیانی است که همواره دوست دارد تیمش در فضایی بسته کارش را جلو ببرد. او در هر تیمی سرمربیگری کرده به مدیر رسانه‌ای خود تاکید داشته اخبار را در فضایی محدود منتشر کند تا اتفاقات درون خانوادگی به بیرون و رسانه‌ها درز پیدا نکند.

استقلال

طبیعتا بسته بودن فضای رسانه‌ای سایر تیم ها نمی تواند در استقلال و پرسپولیس اجرا شود؛ تعدد خبرنگاران این حوزه باعث می‌شود تا معمولا اکثر اخبار درباره تیمی مثل استقلال به رسانه‌ها کشیده شود و قطعا جواد نکونام خودش هم می‌داند که شیوه همیشگی خود را نمی‌تواند به طور دقیق در استقلال پیاده کند. با این حال مساله‌ای که نکونام را ناراحت کرده، انتشار اخبار تیم به صورت دقیق وسریع در برخی رسانه‌ها است.

در روزهای گذشته برخی اخباری که نکونام دوست نداشت از استقلال به رسانه‌ها درز کند، به برخی خبرگزاری‌ها رفت و امروز وقتی به طور رسمی ماجرای مصدومیت آرمین سهرابیان از طریق برخی رسانه‌ها اعلام شد، خشم نکونام برانگیخته شد. سرمربی استقلال معمولا با یک فاصله کوتاه مجوز انتشار اخبار مصدومان تیمش را به مسئولان رسانه‌ای تیم‌هایش می‌دهد، ولی درباره سهرابیان این اتفاق نیفتاد و بدون آنکه رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال در این باره مطلبی منتشر کنند، خبر به یک رسانه رفت و بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

لو رفتن خبر مصدومیت سهرابیان و نرسیدن او به بازی فردا با ملوان حسابی نکونام را شاکی کرده است؛ او دوست نداشت روز قبل از بازی این خبر منتشر شود و همین امر سبب شد تا در نشست خبری امروز بشدت نسبت به یک فرد خاص که نکونام اعتقاد دارد اخبار را به بیرون درز می‌دهد، موضع بگیرد.

سرمربی استقلال ضمن ابراز تعجب بابت انتشار خبر مصدومیت سهرابیان در رسانه‌ها گفت: «همیشه سعی می‌کردم اخبار و اطلاعات درون تیم باشد و مثل یک خانواده رفتار کنیم. ولی متأسفانه اینکه اخبار تیممان هر روز همه جا هست، برای من جای تعجب دارد و امیدوارم که زودتر جلویش گرفته شود چون این به ضرر استقلال است.»

نکونام در بخش بعدی صحبت‌هایش در این خصوص طوری وانمود کرد که ظاهرا می‌داند انتشار اخبار اینچنین از طریق چه فردی و چه کانالی صورت می‌گیرد و حتی تهدید کرد که در صورت ادامه این ماجرا مجبور به مصاحبه کردن می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied