شمانیوز
شما نیوز

مه لقا باقری | مه لقا باقری در زخم کاری

مه لقا باقری بازیگر زخم کاری با استایل خاص ظاهر شد | مه لقا باقری خودش را شبیه مریم مومن کرد

عکسی از مه لقا باقری و مطالب خواندنی از این بازیگر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

مه لقا باقری بازیگر زخم کاری با استایل خاص ظاهر شد | مه لقا باقری خودش را شبیه مریم مومن کرد

مه لقا باقری یکی از بازیگران بی حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. مه لقا باقری در دانشگاه تربیت مدرس درس خوانده است و در زمینه تائتر فعالیت های زیادی را داشته است. مدرک دانشگاهی مه لقا باقری فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است. همسر مه لقا باقری جواد عزتی است و این زوج تا کنون فرزندی نداشته‌اند. مه لقا باقری با برنامه دورهمی بیشتر شناخته شد و در ادامه با سریال زخم کاری و بازی بی نظیرش در این سریال به اوج رسید.

 مه لقا باقری

 مه لقا باقری در سریال پرطرفدار زخم کاری 

سریال پربازیگر «زخم کاری» بر اساس رمانی با عنوان «بیست زخم کاری» به قلم محمود حسینیی زاد به کارگردانی محمدحسین مهدویان که نخستین تجربه سریال سازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی است با سرمایه گذاری فیلیمو ساخته شده است.بازیگران سریال : جواد عزتی، رعنا آزادی ور ، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری ، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.

ازدواج مه لقا باقری با جواد عزتی 

مه لقا باقری متاهل است و از سال 1384 در 24 سالگی با جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان ازدواج کرده است. مه باقری 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است.محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است و بازیگری را با کار کودک و نمایش خیابانی آغاز کرد.

فیلم های مشترک مه لقا باقری و همسرش

مه لقا باقری بازیگری گزیده کار است که سابقه تئاتری اش بسیار بیشتر از حضور در سینما و تلویزیون می باشد. او دوست دارد همیشه نقشی را بازی کند که جای کار داشته باشد.

خانم باقری در مورد بازیگری در کنار همسرش می گوید:

بازی در کنار همسرم یکی از علاقه‌ های همیشگی‌ ام بود در کارهای که خودم کارگردانی می کنم نیز تمایل دارم همیشه این فرصت بازی برای جفتمان را ایجاد کنم.

مه لقا باقری و همسرش جواد عزتی در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه، هم بازی بوده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    درودبرخوبان.👍ازخدامیخواهم اگه بچه میخوایدبتون خدابده.انشاءالله.🌹🌹