شمانیوز
شما نیوز

مناطق آزاد

رونمایی از ۱۳۰ بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد

از ۱۳۰ بسته برای سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران به ارزش تقریبی ۱ میلیارد دلار رونمایی شد.

رونمایی از ۱۳۰ بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مناطق آزاد

 با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر  شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران،‌ وزیر گردشگری کشور عراق، استاندار سلیمانیه عراق، رئیس کل گردشگری استان سلیمانیه عراق و جمعی از علاقمندان به گردشگری،‌ از ۱۳۰ بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد ایران همزمان با آغاز نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی در استان سلیمانیه عراق رونمایی شد.

به گفته مشاور رئیس جمهور این بسته های سرمایه گذاری شامل ۱۳۰ مجوز بی نام به ارزش ریالی ۴۷۲ هزار میلیارد ریال  آماده برای سرمایه گذاری  است که ۲۰ فرصت سرمایه گذاری گردشگری به ارزش ۲۵۵۰۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد ماکو و ۴۲ بسته برای منطقه آزاد کیش به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال به سرمایه گذاران عرضه می شود.

همچنین ۱۶ بسته سرمایه گذاری گردشگری در منطقه آزاد ارس به ارزش ۲۵۹۱۰ میلیارد ریال، ۲۱ بسته انزلی به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰ بسته در منطقه آزاد اروند به ارزش ۱۸۶۶۰ میلیارد ریال آماده برای سرمایه گذاری هستند.

۱۲ بسته به ارزش ۱۶۴۹۰ میلیارد ریال نیز در منطقه آزاد چابهار و ۹ بسته به ارزش ۴۵۵۰۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد قشم برای سرمایه گذاران معرفی می شود.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه با حضور مناطق آزاد ایران و ۱۱۰ شرکت کننده از کشورهای مختلف دنیا امروز افتتاح شد و تا ۲۹ مرداد دایر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied