شمانیوز
شما نیوز

امیر عابدزاده | حواشی امیر عابدزاده

همه در انتظار خبر داغ امیر عابدزاده | بچه‌عقاب در راه بازگشت به لیگ برتر ایران؟

عابدزاده یکی از سرشناس‌ترین چهره‌هایی است که در حال حاضر هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده است.

همه در انتظار خبر داغ امیر عابدزاده | بچه‌عقاب در راه بازگشت به لیگ برتر ایران؟

دروازه‌بان ایران در جام جهانی و مقدماتی جام جهانی، که در اردوهای اخیر هنوز به تیم ملی دعوت نشده بعد از دو سال حضور در پونفرادینا از این تیم جدا شده و همه منتظر تیم جدیدش هستند. بعد از جدایی او صحبت از پیشنهاد چند تیم اسپانیایی به امیر بود که به هیچکدام به نتیجه نرسیدند. 

پس از آن پیشنهاد تراکتور به دست او رسید، اما در نهایت آنچه امروز مشخص است اینکه توافقی بین دروازه‌بان و باشگاه تراکتور انجام شده است. با این وجود هنوز پرونده حضور امیرعابدزاده در فوتبال اسپانیا و البته لیگ برتر ایران باز است و باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آخر نقل و انتقالات چه اتفاقی خواهد افتاد. ضمن اینکه بعد از پایان زمان نقل و انتقالات نیز هنوز احتمال هر اتفاقی در مورد آینده امیر وجود دارد چرا که او می‌تواند به عنوان سهمیه فیفا به تیمی در داخل یا خارج از ایران بپیوندد. 

 او یکی از سرشناس‌ترین چهره‌هایی است که در حال حاضر هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده است و این انتظار وجود دارد که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر، بتواند روی انتخاب تیم بعدی او اثر گذار باشد.  با توجه به حضور همراه تیم ملی در جام جهانی و همچنین هفت سال بازی در فوتبال اروپا عابدزاده یکی از باتجربه‌ترین دروازه‌بان‌های حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود. باید دید کدام راه را انتخاب می‌کند تا او را بار دیگر به لیست تیم ملی نزدیک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied