شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی جم

دوره آموزشی آشنایی با مدل EFQM2020 در پتروشیمی جم برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با مدل EFQM2020 برای تیم تعالی و همچنین مدیران و روسای سازمان، در مجتمع پتروشیمی جم واقع در عسلویه برگزار شد.

 دوره آموزشی آشنایی با مدل EFQM2020 در پتروشیمی جم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در راستای ارتقاء سطح توانمندی سازمان جهت حضور موفق در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در سال جاری، دوره آشنایی با «تشریح معیارهای تعالی سازمانی EFQM» بر مبنای ویرایش 2020 با تدریس "آرش کاکاوند"، مدرس، مشاور و ارزیاب رسمی مدل 2020 میلادی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا طی سه روز برای نمایندگان واحدهای سازمان (تیم تعالی) از طرف دبیرخانه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برگزار شد.

آشنایی با منطق رادار نوین، شناخت اکوسیستم سازمان، تشریح معیارهای هفت‌گانه مدل، ابرروندها و تاثیر آن بر سازمان‌ها، آشنایی با ساختار مدل از اهداف این فرصت یادگیری بوده است. ویرایش جدید مدل EFQM (2020) به عنوان الگوی نوین مدیریتی، توانایی مدیریت فعالیت‌های روزمره (جاری) و پیشبرد تغییر و تحولات در سازمان را ارتقاء می‌دهد.

این مدل مفاهیم نوظهور مدیریتی نظیر اقتصاد دورانی، نوآوری‌ها و تفکرات دگرگون‌ساز (ساختارشکنانه)، هم‌آفرینی، علم داده‌ها و شاخص‌های پیش‌بینی‌کننده و مواردی از این دست را در قالب معیارهای منسجم خود مطرح می‌کند و سعی دارد به سازمان‌ها کمک کند بر چالش‌های پیش رو فائق آیند.

شرکت ملّی صنایع پتروشیمی از سال 1389 بر اساس ابلاغ هیئت مدیره با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد صنعت پتروشیمی و تقدیر از شرکت‌های برتر، همه ساله جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را اجرا کرده و پتروشیمی‌ها، سازندگان تجهیزات، شرکت‌های مجری طرح و پایین‌دستی پتروشیمی را ارزیابی می‌کند.

گفتنی است حضور شرکت پتروشیمی جم در فرایند جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در راستای بهبود مستمر و نیل به سرآمدی سازمان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied