شمانیوز
شما نیوز

علیرضا خمسه | عکس علیرضا خمسه

همسرخیلی جوان و خانواده شاد علیرضا خمسه غوغا کرد | آرایش بنفش همسر علیرضا خمسه

جدیدترین عکس علیرضا خمسه را در ادامه می‌خوانید.

همسرخیلی جوان و خانواده شاد علیرضا خمسه غوغا کرد  | آرایش بنفش همسر علیرضا خمسه

علیرضا خمسه بازیگیر سینما و تلویزیون است. علیرضا خمسه متولد سال 1331 است. علیرضا خمسه بازیگر ژانر کمدی است. علیرضا خمسه لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی  دارد. علیرضا خمسه همچنین دوره دیده پانتومیم از فرانسه می باشد. علیرضا خمسه تجربه یک زندگی مشترک ناموفق دارد. آقای خمسه برای بار دوم با خانم  مروارید پور شفیقی ازدواج کرد.

علیرضا خمسه

 

آنچه از علیرضا خمسه نمی‌دانید

در سال 1359 به ایران بازگشت و در سال 1360 برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و در فیلم مرگ یزدگرد بازی کرد. نوع خطوط چهره خمسه و تسلط او بر حرکات صورت ( میمیک ) و نرمی ای که در حرکات بدن او وجود دارد، از همان ابتدای ورود او به حیطه بازیگری، توجه کارگردان های کمدی ساز را به خود جلب کرد.و بعد از فیلم جدی  مرگ یزدگرد برنامه سازان تلویزیون سراغ او رفتند و در برنامه هایی مانند نوروزنامه ، هوشی و موشی ، بورزید و بخندید ، حواستو جمع کن و نگاه سوم با اجرای قطعات نمایشی طنز در بین مخاطبان تلویزیون جایگاه ویژه ای پیدا کرد .

در سال 1367، خمسه در فیلم پرفروش روز باشکوه ساخته کیانوش عیاری در کنار  علی نصیریان  ایرج طهماسب و گوهر خیراندیش بازی کرد . هر چند این فیلم از سوی تماشاگران با استقبال خوبی روبه رو شد اما بازی در مجموعه تلویزیونی هوشیار و بیدار که سال 1367 از تلویزیون پخش شد، خمسه را بین مخاطبان عام و خاص کوچک و بزرگ به شهرت خاصی رساند و او را محبوب همه کرد .

در همان سال، خمسه مجموعه بشین، پاشو، بخند را برای گروه کودک و نوجوان شبکه اول ساخت . در این مجموعه، مورد استقبال خانواده ها و کودکان قرار گرفت . سالهای بعد، خمسه بدون حضور در سینما، در مجموعه تلویزیونی میگی نه نگاه کن بازی کرد و در بخشهای مختلف، توانایی های خود را به نمایش گذاشت . در سال 1387 خمسه در فیلم بیست به ایفای نقش پرداخت و به خاطر بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied