شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار | بازار دلار

شوک در بازار دلار | پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه

باقی ماندن قیمت دلار در یک محدوده باعث شده است که بازار دلار با کاهش تقاضا همراه شود.

شوک در بازار دلار | پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه

قیمت دلار در یک ماه گذشته در محدوده باقی مانده است. کارشناسان علت باقی ماندن قیمت دلار در یک محدوده خاص را بررسی کرده اند. قیمت دلار اکنون در کانال 48 هزار تومان باقی مانده است. ثبات در قیمت دلار باعث کاهش تقاضا در بازار ارز شده است. جزئیات بیشتر درباره قیمت دلار را در ادامه بخوانید.

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار دلار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است و به همین دلیل قیمت دلار در یک محدوده خاص معامله می شود.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در محدوده 48 هزار و 880 هزار تومان به فروش رسید.بررسی ها نشان می دهد که قیمت دلار در چند وقت گذشته در یک محدوده خاص در نوسان بوده است.  

از جمله دلایل این ثبات نرخ می‌توان به مواردی مانند «کاهش ریسک‌های سیاسی و بهبود روابط خارجی»، «بهبود وضعیت فروش نفت» و «آزاد‌سازی منابع بلوکه شده ارزی در کشور‌های خارجی» اشاره کرد.

معامله گران می گویند در روزهای پایانی ماه بازار با کمبود نقدی و بی پولی روبرو شده است. به عقیده آنها نکته مهم بازار، کاهش حجم تقاضا به دلیل خالی شدن جیب خریداران در بازار فردوسی به دلیل روزهای پایانی ماه است‌ و تا زمانی که پول وارد بازار نشود احتمالا دلار نوسان معناداری را تجربه نخواهد کرد.

بررسی ها نشان می دهد در شرایط فعلی دلار هرات به حمایت مهم خود نزدیک شده است و دلار تهران با حمایت 48 هزار و 600 تومانی فاصله دارد،فعالان بازار می گویند در صورتی که قیمت دلار در تهران مرز حمایتی یادشده را از دست دهد ممکن است فشار فروش  به بازار زیاد  شود و به در این صورت دلار به مرز حمایتی 48هزار و 300 تومان برخواهد گشت.

برخی دیگر هم می گویند احتمالا دلار در روزهای پایانی ماه در محدوده 48 هزار و 800 نومان تا ابتدای مرز 49 هزار تومان در نوسان باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied