شمانیوز
شما نیوز

در پاسخ به سوال خبرنگار شمانیوز مطرح شد؛

کشف تخلفات بیمه‌ای از طریق الگوهای دانش‌بنیانی شرکت بیمه ایران

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، کشف تخلفات بیمه‌ای را از طریق الگوهای ارائه شده توسط محصولات دانش‌بنیانی را از نمونه‌های بارز ورود فناوری به صنعت بیمه عنوان کرد که از نمونه‌های بارز استفاده از این فناوری‌ها در شرکت بیمه ایران را می‌توان سامانه «بیمه ایران من» دانست.

کشف تخلفات بیمه‌ای از طریق الگوهای دانش‌بنیانی شرکت بیمه ایران

به گزارش شمانیوز، حسن شریفی مدیرعامل بیمه ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تغییرات امروزه صنعت بیمه در پاسخ به سوال خبرنگار شمانیوز، گفت: پیشرفت و نقش‌آفرینی این صنعت در زندگی روزمره مردم و اقتصاد ملی به گونه‌ای شده است که به جرات می‌توان گفت بیمه را با ۱۰ سال گذشته نمی‌شود مدیریت کرد. طرح‌ها، پوشش‌‌ها و محصولات جدید بیمه‌ای این روزها نشان از یک فرهنگ نو در صنعت بیمه کشور دارد. 

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری شرکت بیمه ایران را بحث ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های دانش‌بنیان‌ها به صورت دو طرف از جمله موارد حائز اهمیت و اولویت‌دار در شرکت بیمه ایران است. شرکت سیمرغ یکی از شرکت‌های تابعه بیمه ایران با اخذ نشان و گواهی از شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل شد که می‌تواند در مسیر فناورمحور بودن شرکت‌های صنعت بیمه کمک شایانی ارائه بدهد.  

شریفی با تاکید بر اینکه شرکت سیمرغ تنها شرکت دانش‌بنیان صنعت بیمه در کشور است، تصریح کرد: در این مدت تفاهم‌نامه‌های مختلفی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های فعال در این صنعت به امضاء رسید. جلسات متعددی برگزار شد که نشان از علاقه مسئولان امر و شرکت‌های هم‌راستا با این صنعت در استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و نخبگان علمی کشور دارد. یکی از مسائل مهمی که بیمه ایران بشدت پیگیری می کند توسعه ارتباطات دو جانبه با شرکت های دانش بنیان است. ما در بیمه ایران از نگاه و دانش نخبگان فعال در این حوزه استقبال می کنیم. 

مدیرعامل شرکت بیمه ایران، کشف تخلفات بیمه‌ای را از طریق الگوهای ارائه شده توسط محصولات دانش‌بنیانی را از نمونه‌های بارز ورود فناوری به صنعت بیمه دانست. 

شریفی همچنین درباره «سامانه سدا» بیمه ایران به خبرنگار شمانیوز، گفت: همانطور که مستحضرید حدود یک دهه گذشته، بیمه ایران سامانه یکپارچه «کور اینشورنس» را خریداری کرد و درخواست یکپارچه‌سازی تمام عملیات بیمه را توسط این سامانه داشت. بنا به دلایلی این کار انجام نشد و سامانه بیمه ایران من در واقع جایگزین سامانه یکپارچه «کور اینشورنس» شد. 

وی با در توضیح مزایای استفاده از سامانه «بیمه ایران من» افزود: تمام خدمات در سامانه مذکور بدون اتلاف وقت و روش‌های کاغذبازی اداری ارائه می‌گردد. این سامانه به پنجره هوشمند دولت متصل شده و تمام ذی‌نفعان می‌توانند به سرعت خدمات مورد نیازشان را دریافت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied