شمانیوز
شما نیوز

زیبا بروفه | همسر زیبا بروفه

زار زدن زیبا بروفه برای همسرش | این فیلم اشک شما را در می آورد

فیلمی از گریه کردن زیبا بروفه در مراسم خاکسپاری همسرش در فضای مجازی منتشر شد.

زار زدن زیبا بروفه برای همسرش | این فیلم اشک شما را در می آورد

فیلمی از گریه کردن زیبا بروفه در مراسم خاکسپاری همسرش در فضای مجازی منتشر شد. زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 شهریور 1354 در تهران متولد شد. زیبا بروفه این بازیگر کشورمان یک خواهر و یک برادر دارد و مدتی را به همراه همسرش در کیش زندگی میکرد. زیبا بروفه این بانوی بازیگر فارغ التحصیل حقوق قضایی است اما علاقه ای که به بازیگری داشت او را به سمت دنیای هنر رهنمون کرد و در کلاس های بازیگری دانشگاه هنر شرکت کرد. زیبا بروفه بازیگری را با فیلم سینمایی شب روباه آغاز کرد اما بازی در مجموعه مجید دلبندم تجربه جدی او در دنیای بازیگری بود که با این مجموعه بیشتر در میان مردم شناخته شد.

 

 

 

ازدواج زیبا بروفه

زیبا بروفه یکی از هنرمندانی است که در سالهای جوانی زندگی مشترکش را آغاز کرد و حدود 21 سال داشت که با پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره پرداز کشورمان ازدواج کرد.

پیام صابری حضور در دنیای هنر را از سال 1373 آغاز کرد و در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار همسرش ایفای نقش کرد و در سریال امام علی به عنوان دستیار حضور داشت. سریال زاگرس آخرین تجربه کارگردانی پیام صابری در شبکه زاگرس بود که ناتمام ماند.

زیبا بروفه و پیام صابری از زوج های وفادار دنیای هنر بودند اما متاسفانه زندگی مشترکشان بعد از 22 سال با حادثه ای دلخراش و غم انگیز همراه شد.

 

 زیبا بروفه

 

فیلم های زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. فارغ التحصیل حقوق قضایی و همسر پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است.او با ایفای نقش در فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان وارد حرفه بازیگری شد. اولین بار در سال ۱۳۷۳ با مجموعه تلویزیونی «خانه شلوغ» بازیگری را در تلویزیون تجربه نمود و در سال ۱۳۷۷ در بازی در مجموعه مجید دلبندم بیشتر شناخته شد.بروفه در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پرتقال خونی، استخر، پر پرواز و مانی و ندا حضور داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied