شمانیوز
شما نیوز

نجم الدین شریعتی | همسر نجم الدین شریعتی

شباهت نجم الدین شریعتی به همسرش غوغا کرد | این خانم همسر نجم الدین شریعتی است

عکسی از نجم الدین شریعتی به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر شد که شباهت بسیار باعث تعجب مخاطبان شد.

شباهت نجم الدین شریعتی به همسرش غوغا کرد | این خانم همسر نجم الدین شریعتی است

عکسی از نجم الدین شریعتی به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر شد که شباهت بسیار باعث تعجب مخاطبان شد. نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۹ اهل مازندران است. نجم الدین شریعتی که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در جاهای دیگه دیده شده است. نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در شهر تنکابن کشور ایران چشم به جهان گشود.نجم الدین شریعتی مجری گری را از سال ۱۳۷۹ و با اجرا در برنامه نیم رخ شروع نمود و بعد از ان بعنوان مجری در برنامه زلال احکام که از صدا و سیما پخش میشد بیشتر دیده شد ولی شهرت نجم الدین شریعتی برای اجرا و مجری گری در برنامه سمت خدا که از شبکه ۳ سیما پخش میشود بیشتر شد و خیلی ها او را با برنامه های مذهبی و معارف دینی می شناسند.

 

نجم الدین شریعتی

 

حواشی نجم الدین شریعتی

در سال ۹۳ او در برنامه زنده بدلیل تغییرات که در تهیه کنندگی برنامه صورت گرفته بود از اجرای برنامه سمت خدا، خداحافظی کرد، همان زمان کارشناس برنامه به وجود تنش و برکناری وی و تهیه کننده برنامه اشاره نمود و گفت نه من و نه هیچ کدام از کارشناسان برنامه در صورت نبود مجری و تهیه کننده اصلی حاضر به حضور در برنامه نیستند واکنش نشان داد، یک هفته نگذشت که دوباره نجم الدین شریعتی به برنامه سمت خدا برگشت.

 

 

خانواده نجم الدین شریعتی

یک برادر بنام حسام الدین و یک خواهر بنام زهرا دارم که از من کوچکترند.

من خواهرم و برادرم را بعنوان یک خواهر و برادر بی‌ نهایت دوست دارم،  یعنی دیگر بیشتر از آن متصور نیست ، مادرم را بعنوان یک مادر و پدرم را بعنوان یک پدر و برای هر کدامشان یک جایگاه ویژه‌ای قائل هستم

اینطور نیست که بگویم کدام را بیشتر دوست دارم من هر کدامشان را در این جایگاهی که هستند بی‌ نهایت دوست دارم و هیچ‌ وقت کم نمی‌ گذارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied