شمانیوز
شما نیوز

پژمان جمشیدی | حواشی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی وقت زن گرفتنش شده | صحبت های جالب پژمان جمشیدی درباره ازدواجش

فیلمی جدی از پژمان جمشیدی منتشر شده است که درباره ازدواجش صحبت می کند.

پژمان جمشیدی وقت زن گرفتنش شده | صحبت های جالب پژمان جمشیدی درباره ازدواجش

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق ایرانی است. پژمان جمشیدی در زمان بازیکنی فوتبالش تجربه حضور درتیم ملی را داشت. پژمان جمشیدی یک گل ملی هم دارد. پژمان جمشیدی سالهاست در زمینه بازیگری حضور فعال و موفقی دارد. در زیر ویدیو جالبی از پژمان جمشیدی را مشاهده می کنید.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

ورود پژمان جمشیدی به عرصه هنر

پژمان جمشیدی در سال 1381 در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شد و خانم رهنما به دلیل علاقه پژمان به همسر سابقش پیمان قاسم خانی او را به منزل خود دعوت کرد. او بعد از دیدار با پیمان قاسمخانی با وی دوست شد و با هم به فوتبال می رفتند.

پژمان جمشیدی از زندگی خود و برخورد مردم با او از دوران فوتبالییست بودن خود و زمان خداحافظی اش از فوتبال برای قاسمخانی تعریف کرد و قاسمخانی از همین صحبت ها فیلمنامه سریال پژمان را نوشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی