شمانیوز
شما نیوز

حامد بهداد | عکس قدیمی حامد بهداد

عکس قدیمی و لو رفته از بازیگر سریال قهوه ترک | محال است با این عکس حامد بهداد را بشناسید

عکسی قدیمی و دیده نشده از حامد بهداد بازیگر را در زیر مشاهده می کنید.

عکس قدیمی و لو رفته از بازیگر سریال قهوه ترک | محال است با این عکس حامد بهداد را بشناسید

حامد بهداد بازیگر حرفه ای ایرانی است. حامد بهداد 50 ساله است. حامد بهدادسالها در شهر مشهد زندگی کرده است. آقای بهداد بسیار کم حاشیه است. این بازیگر خوبمان طرفدار زیاد دارد. حامد بهداد کنار بازیگری خواننده هم می باشد. عکسی قدیمی و دیده نشده از حامد بهداد را در زیر مشاهده می کنید.

حامد بهداد

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد، بازیگر و نوازنده و خواننده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از یک شرکت تبلیغاتی شروع بکار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد. 

حامد بهداد در تهران به دنیا آمده اما بخاطر شرایط شغلی پدرش، بزرگ شده شهر نیشابور می باشد و به شدت به خراسان و مردمش تعصب دارد.بعد از ورشکستگی پدر که اهل شعر و شاعری بود، راهی شهر مشهد شدند.

اولین تجربه تئاتر

اولین بار در سال ۱۳۶۱ وقتی ۹ ساله بود یکبار بازی در تئاتر را تجربه کرد و از آن زمان عاشق مارلون براند هنرپیشه سینما و تئاتر آمریکا شد.

بعد از قبولی در دانشگاه آزاد تهران، فقر شدیدی را تحمل می کرد تا اینکه در شرکت تبلیغاتی زیتون رامبد جوان بعنوان دستیار به استخدام درآمد، خودش می گوید؛

رامبد من را به خانه اش می برد، خانه ای که او در کنار پدر و مادرش زندگی می کرد و حتی آنجا جایی برای خوابیدن و غذا خوردن داشتم، او در حق من برادری کرد.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied