شمانیوز
شما نیوز

لاغری | کاهش وزن با سرکه سیب

لاغری و کاهش وزن با سرکه سیب | دیگر نگران اضافه وزن نباشید

اگر شما هم مشکل چاقی و عدم کاهش وزن دارید مقاله زیر را بخوانید.

لاغری و کاهش وزن با سرکه سیب | دیگر نگران اضافه وزن نباشید

این روزها خیلی افراد درگیر لاغری و کاهش وزن هستند. لاغری و چربی سوزی برای افردا تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. خیلی افراد به راحتی نمی توانند چربی سوزی و لاغری را تجربه کنند. برای لاغری و کاهش وزن روش ها و ترفند های فراوانی وجود دارد. در مقاله از روش  زیر چربی سوزی و لاغری با استفاده سرکه سیب آگاه می شوید.

لاغری

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری پیش از وعده غذایی است. می‌توانید یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را در حجم مشخصی از مایعات همچون آب و یا سایر نوشیدنی‌ها حل کنید و میل نمایید. همچنین می‌توان از سرکه سیب در تهیه سس سالاد و یا در غذای خود استفاده کنید تا خاصیت چربی سوزی آن اثر بگذارد.

بسیاری از افراد خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری را موثر می دانند؛ اما در حقیقت با خوردن سرکه سیب قبل از خواب، قند خون کاهش پیدا می‌کند و درنتیجه چنانچه صبح آزمایش قند بدهید، ۴ درصد قند ناشتای شما کمتر خواهد بود؛ اما نمی‌توان گفت خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری تاثیر دارد.

نحوه استفاده از سرکه سیب برای لاغری

برای اینکه لاغری با سرکه سیب نتیجه دهد، باید توصیه های زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع مناسب را انتخاب کنید: سرکه سیب خام و فیلتر نشده را انتخاب کنید، که دارای ترکیبی از آنزیم های مفید، باکتری ها و پروتئین ها است. اعتقاد بر این است که این نوع سرکه سیب برای لاغری موثرتر است.
  • با دوز کم شروع کنید: با مصرف یک قاشق چایخوری سرکه سیب مخلوط با یک لیوان آب قبل از هر وعده غذایی شروع کنید. به تدریج مقدار مصرف را به یک قاشق غذاخوری افزایش دهید، اما از دو قاشق غذاخوری در روز تجاوز نکنید.
  • با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش ترکیب کنید: سرکه سیب را نباید یک گلوله جادویی برای لاغری در نظر گرفت. ترکیب مصرف آن با یک رژیم غذایی متعادل و غنی از مواد مغذی و فعالیت بدنی منظم برای نتایج مطلوب ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied