شمانیوز
شما نیوز

مهدی طارمی | حواشی مهدی طارمی

این خانم زیبا و نچرال همسر مهدی طارمی است؟ | مهدی طارمی بالاخره عکس همسرش را منتشر کرد

عکسی از مهدی طارمی و همسرش منتشر شده است که این عکس درست نمی باسد و مهدی طارمی تاکنون عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

این خانم زیبا و نچرال همسر مهدی طارمی است؟ | مهدی طارمی بالاخره عکس همسرش را منتشر کرد

مهدی طارمی شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به مهدی طارمی نسبت داده‌اند که خلاف واقعیت است.علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مهدی طارمی ازدواج کرده است و در کنار همسرش زندگی خوبی دارد. در ادامه تصویری از مهدی طارمی و همسرش مشاهده می کنید که اصلن درست نمی‌باشد: 

مهدی طارمی

 

آنچه از مهدی طارمی نمی‌دانید: 

طارمی که با بازی قشنگ اش برابر استقلال پایه گذار شکست شاگردان قلعه نویی شد اکنون یکی از نفرات پرسپولیس برای فرار از بحران است. طارمی از جمله شهرستانی هایی است که خیلی زود به حاشیه نرفته و حتی تهران را هم هنوز خیلی بلد نیست.او خودش را شهرستانی می داند و دوست ندارد دایی باشد و می خواهد در آینده به او لقب اسطوره پرسپولیس دهند.

مهدی طارمی برخلاف سایر جوان های پرسپولیس که خیلی زود به حاشیه رفتند، روش متفاوتی را در زندگی در پیش گرفته و هنوز امیدوار است کی روش سرمربی تیم ملی بماند تا در جام جهانی روسیه لباس تیم ملی را بر تن کند. مصاحبه متفاوت طارمی با تماشاگر را می خوانیم.

خوشحالی بی پایان مهدی طارمی 

فوتبال را چطور شروع کردی و فکر می کردی روزی در پرسپولیس بازی کنی؟

 – من هم مانند همه بوشهری ها از زمین های خاکی، فوتبالم را شروع کردم و چون بوشهر تیم های زیادی ندارد واقعا باید خیلی تلاش کنی تا به این تیم ها راه پیدا کنی.

با این شرایط رسیدن به پرسپولیس دور از تصور بود؟

 – واقعا همینطور است که می گویید. فکر کردم برای رسیدن به تیم های بزرگ باید شرایط خاصی داشته باشید و کسی به ما نگاه هم نمی کند. من در خانواده ساده ای بزرگ شده ام و فقط به فوتبال فکر می کردم و واقعا فکر نمی کردم در این سن بتوانم پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

آن هم پرسپولیسی که سرمربی اش علی دایی است؟

 – بله همینطور است که می گویید. من روزی آرزوی دیدن دایی را از نزدیک داشتم اما حالا خوشحالم که شاگرد او هستم. علی آقا در یکی از بازی های لیگ مرا دیده بود و گفت دوست داری به پرسپولیس بیایی و من هم با سر آمدم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ههه عکس دومی نگاه شلوارش بکن خندم گرفت

  • ناشناس

    ولی ناموسً خوشکله