شمانیوز
شما نیوز

سارا و نیکا | عکس سارا و نیکا

سارا فرقانی بازیگر سریال پایتخت مادر شد | عکس بچه بازیگر سریال پایتخت پخش شد

عکسی از سارا فرقانی بازیگر سریال پایتخت در کنار یک نوزاد در فضای مجازی منتشر شد که گمانه زنی ها حاکی از آن است که این نوزاد فرزند سارا فرقانی می باشد.

سارا فرقانی بازیگر سریال پایتخت مادر شد | عکس بچه بازیگر سریال پایتخت پخش شد

عکسی از سارا فرقانی بازیگر سریال پایتخت در کنار یک نوزاد در فضای مجازی منتشر شد که گمانه زنی ها حاکی از آن است که این نوزاد فرزند سارا فرقانی می باشد. سارا و نیکا  متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا برای اولین بار در سریال پایتخت درخشیدند سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند سارا و نیکا با سریال پایتخت محسن تنابنده به شهرت رسیدند.

 

سارا و نیکا

 

پدر و مادر سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فرقانی فوتبالیست بوده و در لیگ جوانان برای تیم های عقاب و راه آهن به مدت 15 سال توپ زد ولی حادثه ای در فوتبال برایش رخ داد که دیگر نتوانست به ورزش فوتبال ادامه بدهد. نسرین جلیلی نام مادر سارا و نیکا معروف به دوقلوهای پایتخت است که با ادامه بازیگری و حضور دخترانش در سریال پایتخت به دلیل لطمه خوردن به تحصیل آنها موافق نبود ودخترانش مخالف بود و به عقیده وی ار درس و مدرسه عقب می مانند.

 

سارا و نیکا

 

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بنظرم خیلی جذاب نیستن.در سریال وایتخت خیلی مصنوعی بازی کردن.🥴

  • ناشناس

    چقد نیکا ناره