شمانیوز
شما نیوز

رایتل

برگزاری نشست توسعه طرح «پایش اشتغال کشور» با مشارکت رایتل

جلسه بررسی و توسعه ظرفیت‌های رایتل جهت مشارکت در طرح پایش اشتغال کشور روز سه‌شنبه 31 مردادماه در محل مرکز تماس شرکت خدمات ارتباطی رایتل، برگزار شد.

برگزاری نشست توسعه طرح «پایش اشتغال کشور» با مشارکت رایتل

به گزارش روابط عمومی رایتل، نشست مشترک طرح پایش اشتغال کشور با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین ملازاده مدیرعامل رایتل، قاسم رستم‌پور رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال، محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت پروژه، امیرعزیزالهی مدیر فروش کسب و کارهای تجاری و رسام حائری مدیر پشتیبانی عملیات خدمات مشترکین رایتل، برگزار شد.

حسین ملازاده با اشاره به استقبال این اپراتور از مشارکت در طرح مذکور، گفت: «شرکت رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور این طرح را یک مسئولیت مهم برای خود می‌داند و از آن برای نقش‌آفرینی و کمک به دستگاه متولی اشتغال کشور، با تمام ظرفیت‌های موجود احساس مسئولیت و با افتخار حمایت می‌کند».

در ادامه از روند فعالیت مرکز تماس رایتل در خصوص اجرای طرح پایش اشتغال کشور بازدید به عمل آمد و حاضرین در جریان نحوه ارائه خدمات برای این طرح قرار گرفتند.

این طرح توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت رایتل و هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی‌های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی راه‌اندازی شده و از طریق آن، عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال و شناسایی آمار بیکاران و شاغلان و فرصت‌های شغلی موجود مشخص می‌شود. ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در مسیر پایش فضای کسب و کار کشور و توسعه کسب و‌ کارها با مشارکت و توان رایتل برای سال آینده، محور دیگر صحبت‌های طرفین در این مراسم بود که به آن پرداخته شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied