شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد ماکو

تبیین ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ماکو از طریق رسانه های بین المللی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با پایگاه های خبری و خبرگزاری های خارجی مستقر در نمایشگاه بین المللی سلیمانه ضمن روایت جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی منطقه آزاد ماکو به تشریح فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در منطقه آزاد ماکو پرداخت.

تبیین ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ماکو از طریق رسانه های بین المللی

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو  با برنامه ریزی صورت گرفته توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ظرفیت های سرمایه گذاری و مزایای آن از طریق برگزاری نمایشگاه ها در خارج از کشور معرفی می شوند که نخستین نمایشگاه در کردستان عراق با استقبال خوب شهروندان این اقلیم برگزار شد.

حسین گروسی در مصاحبه های جداگانه با خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی مستقر در نمایشگاه و سمینارهای حاشیه برگزاری به تبیین و تشریح ظرفیت های منطقه آزاد ماکو پرداخت.

تبیین دستاوردهای دولت مردمی در منطقه، معرفی آثار تاریخی، معرفی سرمایه گذاری های صورت گرفته از جمله احداث بزرگترین باغ مدرن گردوی خاورمیانه در منطقه آزاد ماکو، مزایا و مشوق های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات گفت و گوی خبری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با رسانه ها و شبکه های تلویزیونی خارجی بود.

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق از ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ در شهرسلیمانیه اقلیم کردستان عراق با حضور ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه گردشگری از کشورهای همسایه برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied