شمانیوز
شما نیوز

حدیث میرامینی | حواشی حدیث میرامینی

حدیث میرامینی بعد از مدت‌ها با پسرش پیداش شد | پسر حدیث میر امینی هم قد خودش شد

جدیدترین عکس حدیث میرامینی و پسرش منتشر شدع است که در ادامه مشاهده می کنید.

حدیث میرامینی بعد از مدت‌ها با پسرش پیداش شد | پسر حدیث میر امینی هم قد خودش شد

حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیونفوق دیپلم رشته نمایش می باشد. حدیث میر امینی در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده  است و فرزند چهارم خانواده می باشد، سه برادر بزرگتر از خود نیز دارد که دوران کودکی خود را در کنار آنها گذرانده و علاقه زیادی به بازی فوتبال داشته است. حدیث میرامینی پدر خانم حدیث میرامینی کارمند بازنشسته بانک و مادرش خانه‌دار است و ارتباط خوبی با مادر خود دارد. حدیث میرامینی  و همسرش دارای یک فرزند پسر به نام برنا می باشند که در مرداد ماه 1399 به دنیا آمد.

حدیث میرامینی

علایق و بازیگری حدیث میرامینی

علاقه به بازیگری از دوران کودکی در وی شکل گرفت، ولی پرستاری و نقاشی رو هم دوست داشت، در نهایت عرصه هنر هفتم رو با حضور در کلاس ها بازیگری به‌صورت جد پیگیری کرد. او به رنگ قرمز علاقه دارد و غذاهای ایتالیایی بسیار علاقه دارد. او از بازیگران خارجی به بازی رابرت دنیرو علاقه دارد. تفریح مورد علاقه او تماشای فیلم و ورزش کردن است. او به سینما هم بسیار علاقه دارد و دلش می خواهد که در عرصه سینما بیشتر از تلویزیون موفق شود.

ازدواج و همسرش

حدیث میرامینی با مجتبی رجبی که یکی از بازیگران سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم است ازدواج کرده است. این دو نخستین بار در مراسم جشنواره فجر کنار هم دیده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied