شمانیوز
شما نیوز

مرجانه گلچین | حواشی مرجان گلچین

مرجانه گلچین شبیه دخترهای 14 ساله شد | این میکاپ از مرجان گلچین آدم دیگه ساخت

جدیدترین عکس مرجان کلچین با میکاپ متفاوت را در ادامه مشاهده می‌کنید.

مرجانه گلچین شبیه دخترهای 14 ساله شد  | این میکاپ از مرجان گلچین آدم دیگه ساخت

عکسی از  مرجانه گلچین در با میکاپ متفاوت اخیرا منتشر شده است. مرجان گلچین در این عکس شبیه دختر بچه ها شده است. مرجانه گلچین تا کنون مجرد بوده است و خبری از ازدواج او منتشر نشده است.  در ادامه عکس جنجالی از  از  مرجانه گلچین بازیگر طنز کشورمان را مشاهده می کنید. مرجانه گلچین  در این عکس بیسار جوان و شاداب است. 

مرجانه گلچین

تحصیلات در خارج از کشور مرجانه گلچین

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

مهاجرت به خارج از کشور

مرجانه در حدود 10 سال در خارج از کشور و در انگلیس زندگی کرد. او از سال 1374 تا 1383 در سینما و تلویزیون دیده نشد و پس از بازگشت برای نخستین بار در سریال کلانتر ایفای نقش کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی