شمانیوز
شما نیوز

غزل شاکری | همسر غزل شاکری

غزل شاکری ازدواج کرد | عکس همسر غزل شاکری بازیگر سریال جیران پخش شد

غزل شاکری بازیگر سریال جیران با انتشار یک عکس از همسر جوانش رونمایی کرد.

غزل شاکری ازدواج کرد | عکس همسر غزل شاکری بازیگر سریال جیران پخش شد

غزل شاکری بازیگر سریال جیران با انتشار یک عکس از همسر جوانش رونمایی کرد. غزل شاکری  بازیگر است. غزل شاکری فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد می باشد. غزل شاکری کارش را طراحی داخلی شروع کرده است. غزل شاکری علاوه بر بازیگری خوانندگی هم می کند. غزل شاکری بازیگر سینما، عکسی از مادر مرحومش در اینستاگرام منتشر کرد و برای او ابراز دلتنگی کرد.

 

غزل شاکری

 

بیوگرافی غزل شاکری

غزل شاکری، بازیگر، خواننده و طراح لباس متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۶ در تهران است. او در رشته طراحی صنعتی در دانشگاه آزاد تحصیل کرده و مدتی در زمینه طراحی داخلی و سپس طراحی صحنه در حال فعالیت بوده است.

 

زندگی خصوصی و خانواده غزل شاکری

غزل شاکری دختر مرحومه فرشته طائرپور از تهیه‌ کنندگان و فیلمنامه‌ نویسان بنام سینماست. مادر غزل شاکری در تاریخ 26 مرداد 1400 در تهران براثر بیماری کرونا و عوارض آن درگذشت. فرشته طائرپور تهیه‌کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلم‌نامه‌نویس و نویسنده داستان کودک ایرانی بود که قبل از فوت سمت مشاور امور مالیاتی خانه سینمای ایران را داشت. او از همسرش جدا شده بود و دوبار ازدواج کرده بود. غزل شاکری یک خواهر به نام عسل و یک برادر به نام علی» دارد.

 

غزل شاکری

 

فعالیت غزل شاکری در عرصه موسیقی

غزل شاکری علاقه زیادی به موسیقی و آلات موسیقی ایران دارد. از فعالیت های موسیقایی غزل شاکری می توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب الله بدیعی و خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

آهنگ چون موی تو برای سریال شهرزاد نیز از وی منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied